Clinique All About Eyes Göz Kremi

11:06:00

Güzel Haftalar Arkadaşlar ! 

Geçtiğimiz ay, bi anda "Ayy ben artık 30'lu yaşlarının ilk yıllarında bir bayan olarak, çizgi ve kırışıklık bakımı yapan ürünler kullanmalıyım" gibi hisle kendimi en yakın Sephora mağazasında buldum :) İlk hedefim güzel bir göz kremi ile, yoğun nemlendiricilik veren bir yüz bakım kremi almaktı. Görevli bayanında yönlendirmesiyle kendimi, gayet aşina olduğum, ilişkimizin bi öyle-bi böyle limoni bir şekilde devam ettiği Clinique markasını incelerken buldum. 


Öncelikle markanın ürün hakkında vaad ettiklerini şuraya bir kopyalayıp yapıştırayım:
*Hafif formüllü göz bakım kremi, gözaltı morluk ve şişlik görünümlerini ortadan kaldırmaya ve daha aydınlık  bir görünüm sağlamaya katkıda bulunur.
*Göz makyajının kalıcılığını arttırarak, ince çizgi görünümü kazanmayı destekler. 
*Oftalmoloji testinden geçmiştir.

*Üzüm ve dut kökü ekstresi gibi bitkiler kafeinle beraber, şişkinliği azaltmaya yardımcı olur ve göz çevresindeki elastikiyeti artırmayı destekler.
*Cildin yapısını güçlendirmeye yardımcı bitkisel içeriği vardır.


Benim yorumlarıma gelirsek; yapı itibariyle losyon kıvamında ince formülasyonda bir göz kremi. Su bazlı olması sebebiyle sürümü ve göz çevresinde bıraktığı hissiyat güzel ve rahatlatıcı. Ambalajı gördüğünüz gibi kavanoz şeklinde olduğundan, parmağınızla almak zorunda kaldığınız için pek hijyenik değil. Peki vaad ettikleri ile aldığınız sonuçlar örtüşüyor mu derseniz; maalesef ki HAYIR

Öncelikle benim göz çevremde tüm yüzüm gibi kuruya dönük bir yapıda. O sebeple her temizlikten sonra oluşan o gerginliği almak için mutlaka bir krem uygulamam gerekiyor. Ayrıca yorgunluk ve bilgisayarla olan aşırı haşır neşirliğim yüzünden hafif morluklarım var. Allahtan bi tek şişlik problemim yok :)  Bu şekildeki  göz çevremde ne morluklarda, ne de ince kırışıklıklarda bir açılma hissettim. Gördüğüm tek sonuç, kuruluktan dolayı oluşan gerginliği alması oldu o kadar... Onu da herhangi bir drugstore kremde yapıyor. 

Eğer 20 'li yaşların başındayım, önlem olarak bir göz kremi kullanacağım, hiçte şikayetim yok, ama ortalama bir marka olsun diyorsanız tercih edebileceğiniz kremler arasında... Ama benim gibi ilk kırışıklar ve göz altı morluklarına çözüm olarak bir arayış içindeyseniz, hiç incelemenize bile gerek yok, direk es geçin ! 

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Bununla beraber aldığım yüz kremi incelemem ise bu hafta içinde burda olacak....

You Might Also Like

1 yorum

  1. Nemlendirmesi açısından denemiştim bende 20'lerimin ortasında olduğum için ama ııh, beğenmedim. Clinique'den ne denediysem beğenemiyorum Chubby Stick serisi dışında.

    YanıtlaSil