NEW IN _ Choies

12:38:00

Bu aralar sezon değişiyorken yine alışveriş canavarlığı sardı beni. Uygun fiyatlı, hem ofis giyimine, hem spor-şık kombinlere uyabilecek parçalar bulmak ise oldukça zor. Bulunca da kaçırmamak lazım. Benim daima baktığım, bu hafta yeni neler gelmiş dediğim ve sipariş verdiğim sitelerin başında genelde CHOIES gelir. Geçtiğimiz haftalar da tekrardan siteyi alt üst ederken bu parçalara kayıtsız kalamadım ve siparişimi verdim. Gelir gelmez hemen üzerimde fotoğraflarını çekip paylaşmak için sabırsızlanıyorum. 


Gri Süet Etek - $15.90

Gri süet etek ne zamandır aradığım ve bana uyabilecek boy ve stilde bulamadığım bir parçaydı, hazır indirimdeyken ve sezonuda gelmişken hemen attım sepete.  Üzerine de aslında farklı şeylerlede giyebileceğim bu ipek görünümlü pudra rengi omuz detaylı şık bluzu seçtim. Hadi geliiiin de giyim sizi beraber beybiler...

Choker Kolye - $1.90

Bu petrol yeşili cici gömlek elbiseyi taba çizmelerle kombinlerim diye düşünerek attım sepete, tek korkum umarım boyu kısa olmaz :( Eee choker'lar bu kadar revaçta iken bi adet otantik choker da eklemeden olmazdı koleksiyona diil mi gençler :)

You Might Also Like

0 yorum