A Little Bit Chic

11:32:00

Eylül ayının ilk haftası ailecek tatile çıkmıştık, ben eşim ve oğlum :) Çocukla tatil nasıldı, giderken yanınıza neler almalı, orada verimli nasıl vakit geçirmeli, neye göre otel seçmeli vb. gibi bir sürü konu var yazacak, onları başka bir posta bırakayım. Asıl konum tatilde bir akşam neler giymişim ona geleyim. Ben tatil akşamlarına özellikle çok daha fazla özen gösteririm. Bavuluma her akşam için ayrı bir kombin yapıp, şehirde giyemeyeceğim şeyleri koymayı severim. Akşam yemeğe inerken şık olmayı ve topuklu ayakkabılarımın üzerinde salınmayı isterim. Amaaa bu sefer oğlumda bizimle olduğu için bu topuklu sevdam beni biraz zorlasa da inat ettim, oğlumun peşinden topuklu ayakkabılarımla koştum. Evet, bu kadar da azimliyim :) 
Güzel bir haftasonu dilerim herkese !

Snapchat'te beni takip etmek isterseniz : swlblog
Instagramda beni takip etmek isterseniz : seval_akt 




Getto Butik top, Deepndeeper Butik yırtmaçlı etek, Mango ayakkabı

                
 COME ON
YOU DESERVE IT

Take 40% OFF Over US$55       CODE:QU40

Take 45% OFF Over US$100     CODE:QU45

GO TO FIND YOUR UNIQUE STYLE FROM SHEIN

SHEIN, YOUR BEST CHOICE
             

You Might Also Like

1 yorum