Alışveriş | Mango & Kiko...

12:45:00

Bu alışveriş postum Bakırköy ve civarında yaşayanlar için :) 

Dün ki lazer epilasyon randevumdan çıktıktan sonra biraz AVM gezeyim dedim.[ Lazer epilasyonumdan ve aldığım sonuçlardan detaylıca bahsedeceğim;) ] Bir baktım ki Mango %50 indirime girmiş, ramazan dolayısı ile her yer boş, her ürünün numarası bedeni var :) Benimde zaten Adana seyahatimizde en sevdiğim sivri burun babetlerim eşimin basması sonucu kopmuştu, ihtiyacımda varken bu denli uygun bir fiyata bulunca hemen kaptım.

Instagramda beni takip etmek isterseniz : seval_akt 

Biliyorsunuz ki Capacity ve İstinye Park'a çoook sevilen Kiko markası açıldı. Daha önce çok kez girip çıkmıştım. Ama elimdeki ürünler bitmeden birşey almadığımdan bitmelerini bekledim. Gözüme kestirdiğim Kiko Unforgettable Mascara yı hemen aldım. Yoğun siyah ve hacimli kirpik severlerin mutlaka denemesi gereken bir maskara, detaylıca başka bir postta anlatacağım. 

Yaz dendi mi skinny jeanlerden kurtulup hemen tiril tiril yapışmayan ne kadar pantolon varsa hepsini alasım geliyor. Bakırköy ve civarında yaşayanların bildiği Getto 'da yine çok uygun fiyata bu tarz parçalar bulmak mümkün. Zaten sezonluk parçalara fazla para ödemeyi sevmeyen biriyim :) Ama klasik parçalara tüm maaşımı yatırabilirim :)

Yine Bakırköy'deki Sa-Do bijuteriden bu kolyeyi çok komik bir rakama aldım. Ama çook tatlı duruyor. Bu civarlardaysanız ve bu tarz ürünlere alerjik reaksiyonlar gösteren cildiniz yoksa çok ucuza çok tatlı aksesuarlar bulabilirsiniz. 

Tabi işin bir de bu fotoda yer almayan kozmetik deposu macerası var. Boyalar, Igoralar, Küllü renk yapıcı maddeler falan derken yine başka bir postta anlatmaya karar verdim :)

Benim dün ki alışverişim bu kadardı, beğendiğiniz şeyler var ise yada görüşleriniz için yorum atarsanız sevinirim. Öpüyorum....

You Might Also Like

2 yorum