Günün Kurtarıcıları

10:05:00

Merhabalar, ne güzel bir Cuma... Geçtiğimiz iki gün izinli ve evdeydim. Çok dinlendim muhteşemim falan diyemeyeceğim :) Çocuğu olanlar anlar beni, izin yapmak istemiyorum, daha çok yoruluyorum :) Şaka bi yana tüm yorgunluklar böyle olsa keşke, Allah isteyen herkese nasip etsin... Bunca yorgunluğu ancak ve ancak şu aşağıda gördüğünüz "Günün Kurtarıcıları" toparlardı. 

Instagramda beni takip etmek isterseniz : seval_akt 
Kullandığım ürünler 
(Blogda daha önce tanıttıklarımın linklerini ekledim, üzerlerine tıklamanız yeterli.)

* Estee Lauder Double Wear Fondoten 
* Guerlain Terracota
* MAC Sunbasque Sheerglow Blush
* The Balm Time Balm kapatıcı
* Essence I Love Extreme  Crazy Volume Mascara
* Maybelline The Falsies Push Up Drama Mascara
* Giorgio Armani Si EDP

You Might Also Like

0 yorum