Dantel Detaylı Ispanyol Kol

13:22:00

Bu bahar ispanyol akımı aldı başını gidiyor. 60-70 'lerden kalma bu akım o kadar sevildi ki, pantolon paçalarını bırakıp kollara bile sıçradı. Çoğu fast-fashion markada bu tarz parçaları bulmak mümkün. Özellikle Zara'da her türlüsü mevcut ;) Ben bu üzerimde gördüğünüz bluzu mevsim daha kışken Trendyol'da sanırım Pretty Mark kampanyasında siyahıyla beraber almıştım. Havalar ısındıktan sonra ne giyeceğim ben şimdi krizlerinde skinny jeanlerime eşlik ediyorlar. Benim için hem oldukça ekonomik hemde trendy bir alışveriş oldu. 
Güzel Bir Haftasonu Sizinle ve Sevdiklerinizle Olsun... 

Instagramda beni takip etmek isterseniz : seval_akt 



İspanyol Kol Gömlek / Shirt  : Pretty Mark from Trendyol
Jean : Mango
Ayakkabı / Flats : Mango


You Might Also Like

0 yorum