Yeni Alışverişler !

12:56:00

Bugün yazarım, yarın yazarım derken yine bir 20 gün geçmiş. Yoğun geçen günler, alışma evresi derken.... Zaman sizce de biraz hızlı değil mi, yoksa sadece bana mı öyle ? 

Bu yoğunluğun içine alışveriş tutkumu maalesef ki katamıyorum. Hatta evlendiğimden beri alışveriş isteğimde ciddi bir azalma var :) Ciddi şekilde "ay bugün alışverişe çıkayım, ayy üzerime giyecek bişiyim kalmadı, ayy şuraya gitcez üzerimde görülmemiş bişi giyeyim" gibi gibi bahane cümlelerim bitti. Hatta size şunu söyleyeyim, uzun zamandır kendime hiç ayakkabı bakmadım ve almadım, sanırım durumun ciddiyetini özetleyecek en iyi cümle bu :) Ama yurtdışı alışverişlerime ufak tefekte olsa devam ediyorum ara ara... Bu aralar aksesuarlara, daha doğrusu küpe ve kolyelere takılmış durumdayım. Son zamanlarda aldığım aksesuarlar ve yanına eklediğim jean ve şifon karışımlı elbise (onların elbise kavramları fazla mini) ama bana göre tunik  ulaşınca blogda paylaşmak ve bu vesileyle sizlere bir merhaba demek istedim :) Hepinize mutlu haftasonları !



You Might Also Like

1 yorum

  1. merhaba sevil küpelere bayıldım ! :) çok güzelmiş güle güle kullan

    YanıtlaSil