Favori Fondötenim _ Make Up For Ever HD FOUNDATION

13:48:00

"Artık bloğa yazıp tavsiye edebilirim" cümlesini kurabilecek kadar severek kullandığım bu aralar favori fondötenim, bugün blog konuğum. Make Up For Ever markasının methini yabancı bloglarda o kadar okuyordum ki bu fondötene kayıtsız kalmam olanaksızdı. Bana en yakın olan MUFE şubesine gidip HD serisinin neredeyse çoğu ürününü inceledikten sonra ilk etapta HD Foundation ile başlamaya karar verdim. Ve çokta iyi bir karar vermişim çünkü mükemmel bir fondöten ile tanışmış oldum. 

*Kapatıcılığı çok yüksek olmamakla birlikte orta seviyede. 
*Bitişi çok doğal, çünkü cildinizle bütünleşip sanki kendi cildinizmiş gibi ikinci bir cilt görüntüsü yaratıyor. Böylece fotoğraflarda mükemmel sonuçlar alıyorsunuz. Zaten amaçta bu, ünlülerin en çok tercih ettiği fondötenlerin başında geliyor ;)
*Cildiniz ister yağlı, ister karma, ister kuru olsun her cilt tipinin kullanabileceği bir fondöten, çünkü su bazlı.
*Üzerine sabitleyici pudra uygulamak size kalmış, ben uygulamadan kullanıyorum. Kesinlikle parlama veya yapış yapış bir his oluşmuyor. Karma yada yağlı ciltler belki T bölgesine fırça ile hafif bir toz sabitleyici pudra uygulayabilirler. 
*Bir de şunu belirtmem de fayda var, ben en güzel sonucu fırça ile uyguladığımda aldım. Kullandığım fırça Real Tecniques Expert Face Brush, zaten bu fırça özellikle hd sonuçlar almak için üretilmiş. El ile de uygulayabilirsiniz ancak fırça ile daha eşit ve naturel bir sonuç alıyorsunuz. İsterseniz fondöten süngeri ile de uygulayabilirsiniz ancak sünger, süreceğiniz miktarın iki katı kadar ürünü içine çekeceğinden ürününüzün çabuk bitmesine yol açar. 

Ben gözüme HD Blush 'larını ve kült ürünü Aqua Brow kaş jelini kestirdim. Sırada makyaj koleksiyonuma katılmak üzere onlar bekliyorlar ! 








You Might Also Like

1 yorum

  1. Göz makyajını çok beğendim yüzünde çok güzel maşallah..
    Bu arada takipteyim bana da uğrarsan çok sevinirim.
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil