Kullandığım Saç Ürünleri _ John Frieda Go Blonder & Gliss Ultimate Oil Elixir

12:13:00

Saç bakım konusunda gerek instagram ve gerekse email ile kullandığım ürünler soruldukça bu postu hazırlamak istedim. Bunda oldukça uzun ve sarı saçlarımın olmasının sebebi çok büyük diyeceğim ama sanırım tek etken :) Tüm saçlar bakım ister ama özellikle sarı saçlar daha da fazlasını... Eğer sarı saç kullanıyorsanız bakımlarınızı kesinlikle aksatmamalısınız... 


John Frieda Go Blonder serisi ile tanışmamız 2010 senesi yazına dayanır :) Saçlarımı o zaman normal sarıdan bildiğiniz çok açık bir sarıya çevirmiştim ve çok yıpranmıştı. O zamanlar bu seriyi kullanmaya başlamıştım ama ben sadece bakım yaptığını düşünüyor, renk açıcı görevini göz ardı ediyordum, işin içine deniz-güneşte girince baktım saçlar iyice platine doğru gidiyor. Anında kullanmayı kesmiştim :) Sonraki seneler de röfle zamanlarımı atlatmak istediğimde, saçlarımın biraz daha açık olmasını istediğim dönemlerde bu seriyi 3 ay gibi bir süre kullanırım ve boyatmadan çok hoş sonuçlar alırım ;) Saç rengini açarken, güzelde bakım yapar, kesinlikle öneririm ;) 

Gliss Ultimate Oil Elixir ise çıktığından beri kesintisiz kullandığım bir seri... Şampuanı çok yumuşak bir yıkama sağlarken, bakım maskesi oldukça besleyici ve yumuşatıcı... Bu arada ben bu tarz serilerde saç kremi kullanmıyorum. Maske ile daha etkili sonuçlar aldığımdan ben artık neredeyse her banyoda şampuan sonrası maske uyguluyorum. Bence saç kreminin saçları yumuşatmak ve kolay taranabilirlik sağlamaktan başka bir etkisi yok. Ama maskelerde hem bu etkileri alabiliyor ve bakımda sağlıyorsunuz. Bence maske uygulamak her açıdan daha mantıklı, tabiii bu söylediklerim sarı saçlar için geçerli ;) Koyu renk saçlarda kesinlikle saç kremi yeterli düzeyde. Haftada bir de maske uygularsanız mükemmel sonuçlar alırsınız. Serumu ise şu an elimde bu var diye kullandığım, şimdilik eh işte diyebileceğim bir serum. Yapısı biraz daha yoğun, o yüzden sizde yağlandırabilir düşüncesi yaratabilir ama eğer miktarı ayarlarsanız herhangi bir problem yaşamazsınız. Her zaman ki gibi nemi alınmış saça uyguluyor ve kurutuyoruz, bildiğiniz gibi ;) 

Başka bir bakım yazısında görüşmek üzere ! (İstediğiniz bir yazı var ise yorumlarda belirtirseniz bir sonraki konumuzu birlikte belirleriz.) 


This item you must have!Romwe Off-white Aztec Tribal Cardigan.$15.99 on 6th March only!Free shipping to the worldwide, 30 days money back Guarantee.Never miss out!http://www.romwe.com/romwe-offwhite-oversized-aztec-tribal-cardigan-p-69353.html



You Might Also Like

0 yorum