Bugün Ofis Stilim...

15:32:00

Bugün siyah-beyaz günümdeyim. Daima elimin gittiği iki renk, sırf benim için değil çoğumuz için durum bu... Bu sezon neredeyse tüm markalar ekoseye yer verdi. Geçtiğimiz sene kırmızı ve tonları iken, bu sene daha çok siyah, beyaz ve gri ağırlıklı ekoseler... Bende istediğim gibi bir pantolon bulana kadar yılmadım ve sonunda buldum. Peki nereden mi, bu sefer yurtdışından değil, detaylar postun en altında ;)

Beni Instagramda izlemek için : swlblog / Follow me on Instagram : swlblog



Pantolon / Pant : Koton
Gömlek, Kazak ve Kolye / Shirt, Sweat and Necklace : H&M
Ayakkabı / Pump : Deichmann



You Might Also Like

2 yorum

  1. Özellikle kazak çok hoş kombin de çok şık olmus:) Bana da beklerim http://bellemelange.net/blog/

    YanıtlaSil
  2. Oldukça yakışmış çok hoş bir görüntü :)

    YanıtlaSil