The Sunday Mode

13:50:00

Bu Pazar modum çalışmak, yemek içmek ve kahve ile kendimi şımartmak üzerine kurulu. Ve pek tabiki günün tamamını Instagram'da geçirmek... Bugün baya aktif bir şekilde Instagram'dayım, kullanıcı adım swlblog, sizleride beklerim...

Instagramda beni takip etmek için / Follow me on Instagram : @swlblog




Stock Hot Favs at holidays !! 18 hotties, every piece limited at 50 units. Sweeties, go!> http://www.romwe.com/flashsale/activeleft?active_id=201  Opportunity knocks once!
*** Discount coupon (up to 90% off) are also offered here > http://www.romwe.com/giveaway-29.html


You Might Also Like

4 yorum

  1. Baştan ayağa siyah seviyorum, kış havasına iyi uyuyor. Sana da yakışmış.

    İyi pazarlar canım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en sevdiğim renk şu siyahhh ;)
      Mutlu pazarlar...

      Sil
  2. Ig'dan takip ediyorum tabi ki de!! Benim ig adımda bubenimpartim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende takipteyimmmmm ;)
      Öpüyorum canım.

      Sil