Kontrast Kaban Ile Ofis Stili

11:24:00

Bir parçaya takılıp kaldığınız olur mu? Çanta harici soruyorum, çünkü biliyorum ki çoğumuz bir çantaya bir süre takılır kalır, hatta değiştirmemek için haftalarca kullanırız... Yani en azından ben yapıyorum :) Bu ara ben Choies kabanıma takılmış durumdayım mesela. Renklerinin güzelliği mi, yakasındaki kürkü mü, yoksa güzel kalıbı mı beni bu derece bağımlı yaptı bilmiyorum ama, her ne yaptıysa iyi yaptı. Üzerimde kim görse nerden aldığımı sorması bunu kanıtlar nitelikte. Görüşmek Üzere !

Instagramda beni takip etmek için / Follow me on Instagram : @swlblog

 Kaban/Coat: Choies (Here) ..... Pantolon/Pant: H&M ..... Kazak/Sweater: Defacto ..... Çanta/Bag: Martello ..... Ayakkabı/Shoes: Enes



You Might Also Like

10 yorum

  1. Canım aynısını almayı düşünmüştüm ama üstte nasıl duracağına emin olamadığımdan turuncudan ötürü almamıştım.Düşündüğümden hoş görünüyor.Güzel günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım tavsiye ederim, üzerimde kim görse gerçekten bayılıyor ;)

      Sil
  2. değiştirmemek için bazen 1 hafta aynı çantayı kullananlardan biri de benim :)
    kaban çok yakışmış tatlım

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh şu çanta derdi yok mu, en büyük problemim :)))
      Teşekkürler balım.

      Sil
  3. You look very elegant and stylish! Love your trench!
    kisses)

    YanıtlaSil
  4. heyyyyyyyyyyy cok guzel gercekten cok yakısmıs yıne guzel saclarına her renk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzunun kokoş annesi ;)

      Sil