Camel Coat !

12:03:00

Bugün biraz yorgunca ve isteksizce uyandım. İçimden hiç birşey yapmak gelmemesine rağmen ofisteyim ve çalışmam gerekiyor. Herşey bu buz gibi hava yüzünden... Ne zaman çekip gideceksin buralardan, elini çabuk tut, yoksa kovulacaksın... Sevmiyorum ya, sevmiyorum buz gibi havaları, kalın kalın giyinmeleri. Ok kabanları seviyorum ama, içine incecik bişiler giyerek kullanmayı seviyorum. Mesela bir kaç sene önce sevgilimin bana sürpriz yapıp aldığı bu kabanımın rengini ve yaka detaylarını çok beğeniyorum. Birde içine ne giyersem giyeyim soğuktan öyle bir koruyor ki soğuk günlerimin kurtarıcısı adeta...

Skinny jean: River Island ..... Kaban/Coat: Mango ..... Hırka/Cardigan: Batik ..... Çizme/Boots: Bershka



Sizde kış alışverişi olarak ilk kabanlara bakıyorsanız, Choies.com yılbaşı indirimine girmiş ve bu indirime bir çok kabanda dahil. Tabiki sadece kaban değil bir sürü seçenek mevcut. Tamamına http://www.choies.com/christmas-sale-all linkinden ulaşabilirsiniz. Ben şu altta göreceğiniz ikiliye bayıldım kısa zamanda siparişimi vereceğim. Sizde incelemek isterseniz Burada(Here) ve Burada(Here).... Ayrıca ayakkabılarda da "1 alana 2.si %50" kampanyası var. İncelemek isterseniz http://www.choies.com/shoes linkini tıklayın...


İndirim kuponlarını kullanmayı unutmayın!
Oh, don't forget coupons to save money.

Code 1: Signup15AFF Save 15% off on your orders at Choies, free shipping. No minimum purchasing amount. Ends on 12/31, 2013


Code 2: BF129off Save extra $20 off for orders $129+, free shipping. No minimum purchasing amount. Ends on 12/15, 2013


Code 3: BF199offSave extra $30 off for orders $199+, free shipping. No minimum purchasing amount. Ends on 12/15, 2013


You Might Also Like

1 yorum