Leopardy :)

14:39:00

Eski yazılarımı takip eden arkadaşlar aşinadırlar blogda ayakkabı kelimesinin çok fazla geçmesine :) Sanmayın ki biraz bahsetmeyince unuttum, hemen hatırlatayım ilk postum yine bir ayakkabı postuydu. Bu arada hazır yeri gelmişken hemen hatırlatayım özel tasarım gelin ayakkabısı postu için görsel ve firma araştırmalarım sürüyor, kısa zamanda yayınlayacağım. 

Bildiğiniz gibi şu ara tüm markalarda şahane indirimler var. Hatta hiç bir ürün kalmamış olabilir bile, çünkü son indirimlere girildi diye biliyorum. Gerçi düğün telaşından bitti mi bitmedi mi, neler var neler yok pek fırsatım olmuyor bakmaya, siz yine de bir AVM turu yapın derim şu ara. Bu indirimlerde sonbahar ve kış gardırobunuza yatırım yapmak en akıllıca hareket olacaktır ;) Geçtiğimiz günlerde bir kaç dakikalığına uğradığım mağazada bu papileri gördüm ve aşık oldum. Ama şahane indirimli fiyatına rağmen alamadan çıktım. Çünkü nişanlımın leopar desenine resmen alerjisi var. Düğün üzeri damatsız kalmamak adına sizin için mağazada bıraktım efenim. Öhöööm öhööööm bu derecede düşünceliyim yaniii ;) Herkese şimdiden mutlu haftalar dilerim !

You can find this amazing Leopard print shoes on Zara Sale. I could not buy because of my fiance. He is a leopard print hater :) I wish a happy week to all of us, ciao !

Zara 2013 Spring-Summer Collection / On Sale

Instagramda beni takip etmek için : swlblog
Follow me on Instagram : swlblog

You Might Also Like

4 yorum

  1. Yes benim sevgilimde anti leo :/ ama ben bir parçada olsun leo arayışındayım iddiası düşük hhahha gözü alışsın yavaştan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bizimki hala acayip tepki veriyo leo ya :( sanırım asla alışmayacak :(

      Sil
  2. So trendy!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil