SAÇ BAKIMI | Evde Yapılan Toparlayıcı Kür

12:55:00

Gittiniz o kuaför koltuğuna oturdunuz... Saçlarımı açtırmak istiyorum, boya lütfen dediniz... Aynaya baktınız muhteşem renk,
sonra elinizi saçlarınıza bi atınız, kırpık kırpık, kedi tüyü gibi incecik, çektiğinizde çıt çıt kırılıyor. Üzülmeyin, korkmayın sakın.
Düzeltebilme şansınız var... Sadece biraz sabır ve uğraş !
 
Bunlar benim başıma 3 sene önce geldiğinden oldukça dertli, artı bilgi sahibiyim bu konuda. Piyasa da ne kadar ürün varsa
 kullanmış, denemediğim tarif kalmamıştır. Bunlardan biri de seneler önce kuaförümün ana hatlarını söylediği, benimse seneler
içine kendimce bişiler ekleyip çıkardığım bu tarif...
 
 
1 kapak kadar saf zeytinyağı, 1 kapak tatlı badem yağı, 1 kapak çam terebentin, 1 kapak hindistan cevizi yağı,
1 ampül Bemiks, 1 ampül Evigen
 
Hepsini bir kabın içinde karıştırıp, saç diplerine ve kalanı da saçlarımıza boydan sürüp, streç filmle sarıyoruz yada bone takıyoruz.
Üzerine sıcak havlu koyarsak dahada etkili olur. Bekleyebildiğiniz kadar bekleyin. Ortalama 3-4 saat yeterlidir. Sonra yıkayıp,
kurutun. Daha ilk seferde saçlarınızdaki değişimi göreceksiniz ;) Saçlarınız çok yıpranmış durumdaysa haftada 1-2 kez
 uygulayabilirsiniz. Haricinde 2 haftada bir yaparsanız sağlıklı saçlarınızı dahada korumuş ve mükemmelleştirmiş olursunuz...
 
Hazır yağmurlu bir Pazar günü varken, bugünü kendinize ayırın ve bakım günü ilan edin...
Mutlu ve Bakımlı Pazarlar !!!
 

You Might Also Like

20 yorum

  1. aynı sıkıntı bende de var (: diyorlarki bu yağ karışımlarını saçınızdan arındırmak için kullandığınız şampuan saçı daha çok kurutuyor, siz ne düşünüyorsunuz bu konuda (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu konuyu yazmayı atlamışım :)
      İlk önce saçı şampuanlamadan önce, arındırırken ne soğuk nede çok sıcak suyla değil ılık suyla baya bi beklemek lazım. Yağı şampuansız iyice akıttıktan sonra 2 kez şampuanlamak yeterli oluyor ;)
      Açıkcası ben şampuan sonrası yine destekleyici serumlar kullandığımdan kesinlikle kuruma problemi yaşamıyorum. Öneririm de ;)

      Sil
  2. canım bende şampuanın içine e ve b bivamini, bal be bepantane koyup karıştırıyorum. Tavsiye ederim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım önceden bende yapıyordum. ama o şekilde yapınca saçta kepek olabiliyor bir süre sonra ;)

      Sil
  3. ben de benzer kürümü dün paylaşmıştım bloğumda :)

    http://www.kontesce.com/2013/02/haftada-1-cm-uzayan-saclara-ne-dersiniz.html

    YanıtlaSil
  4. dökülmeye de faydalı mı bu kür?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet faydalı canım. Hatta besleyici ve gürleştirici ;)

      Sil
  5. Yılların deneyimine güvenmeyeceğiz de kime güveneceğiz.. En kısa zamanda deneyeceğim ^^

    YanıtlaSil
  6. sevaal cok tesekkurler paylastıgın ıcın bu buyuk sırrı bızle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :) büyük sır :))
      Ama cidden baya etkili denemelisin ;)

      Sil
  7. eski is yerimde saclari dokulen bir erkege tavsiye etmistim bu kürü, duzenli uyguladi, kellesme baslayan kisimlarda resmen sac cikti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende hem işyerinden birine tavsiye ettim. Oldukça memnun.
      Hemde babam yanlıslıkla kullanmış benim karısımlı şampuanımı. resmen sac çıktı kafasında :)))

      Sil
  8. Aynı kürü sinamekili olarak anlatmıştım bloğumda. Bendekinde hindistan cevizi ve çam terentin yağı yoktu, gerçekten mucize gibi. Hele ki kokusuna dayanılıp sarımsak yağı eklenirse bildiğin saç çıkarıyor bu kür.
    Sinameki kaynatmak zahmetli oluyor diye ihtiyacım olduğum halde erteliyordum, bir de böyle deneyeceğim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sinamekili kürü merak ediyorum ama ilk etapta dökülme yapabilir korkusuyla yanaşmıyorum pek. ama sanırım dayanamayıp denicem ;)

      Sil
    2. Yok bende hiç yapmadı, aynı bu bakım gibi ilk günden başladım farkı görmeye.

      Sil
    3. o zaman bende deniyim canım ;)

      Sil
  9. ay ben nasıl usenıyorum bı bılesen..ohhh sen benım ıcnde yap hıhııhıh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üşenme tatlım, yapalım saclarımız sağlıklı sağlıklı uzasın ;)

      Sil