Instagram'mer

12:23:00

Ben bu aralar;

Giyinip süslenip ofise geldim.Saçlarımı hep topladım. Nedense uzun saçlarımdan nefret ettim.



Gaziantep'ten aldığım bu aynamı hiç elimden düşürmedim.



Kendime kış için bir sürü bot baktım, ama karar veremedim.



Sevgilimin sonunda okulu bitirmesine çoook sevindim. 



Güzel güzel tatlılar yiyip günüme lezzet kattım.



En sevdiğim polisiye-gerilim yazarlarının yeni kitaplarını koleksiyonuma kattım.



Bir fincan çay ve azcık kokoş şahmeranımla herkese Günaydın demeye geldim. 
GÜNAYDIN...


Follow me on Instagram : swls
Follow me on facebook : SWL

You Might Also Like

9 yorum

  1. Günaydınlar, bu aralar yapılanlar pek güzelmiş:)

    bu arada mimlendiniz efendim!

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ne güzel şeyler olmuş sende bu aralar:)

    YanıtlaSil
  3. son fotograf ozellıkle cok hos :)

    YanıtlaSil
  4. Kokos sahmerani pek begendim;))

    mmelvvin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. harika olmus hepsini bir postta toplamak.. ben de mutlaka yapiyorum biliyorsun ;) saclarindan nefret etmeni anliyorum.. Inan ben de surakli at kuyrugu ya da topuz takildim son haftalarda ama artik saclarim acik ! Yasasin serin havalar.. :)))

    YanıtlaSil
  6. bu bluz cok güzel ve etekle pardon elbise :))) çok güzel olmuş <3

    http://yagmursonrastoprakkokusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. diploma için kocaman tebrikler:)))
    geri kalan detaylar şahane zaten dencek kelime yok :)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. sen buaralar supermıısn bende saclarımı uzatıyorum ama cok fena hep aynı toplamaktan sıkıldım cok sekılsız pof...dıplamaya cok sevındım hatta ohh dedımmm

    YanıtlaSil
  9. bulüzün cok hos..
    yaz aylarinda bende porsuk saclarimdan nefret ! :/
    hep topluyorum bende...

    YanıtlaSil