Demek Öyle, O Zaman Böyle...

10:54:00

İnsanlar cidden garip yaratıklar... Siz birilerini seversiniz sayarsınız, ancak o birileri nedensiz bir şekilde yada sizin bilmediğiniz bir sebeple size tepkilidirler... Yada tepkisiz... Siz yaklaşmaya çalıştıkça onlar aranızdaki o duvarı dahada geriye çekerler. Siz dokunmaya çalıştıkça daha kalınlaştırırlar. Siz uzanmaya çalıştıkça dahada yukarıya uzatırlar. 
Bu tipteki insanlara en fazla 3 hamle yaparım... Sonra mı???
"If someone hates you for no reason, give that motherfucker a reason"

Ya da boşver gitsin... O kişiyi görmezden gelmek, yokmuş gibi davranmak en güzeli, zaten istediği de o değil miydi? Hiç kimse için Allah'ın verdiği kıymetli canımı sıkamam, ona buna yaranmak için bin takla atamam. Ben buyum... 
Beni seven ismime değil, cismime gelsin...






You Might Also Like

12 yorum

  1. Ne güzel bi düşünce keşke bende kafama takmamayı öğrenebilsem:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanla canım.. artık hayatın senden beklediği onca şey varken bu tarz ufak ayrıntılara takılmamak lazım. kendimizi düşüne düşüne dahada yaşlandırmaya gerek yok:))

      Sil
  2. illa günümüzün içine eden birileri çıkar zaten, salla canım boşver moralini bozma...gel msn.e ben seni neşelendiririm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok cnm bozmuyorum aksine takmamaya çabalıyorum.. Herşeyi düşünen kişi olmaktan sıkıldım. Benim düşündüğüm kadar birileride düşünsün istiyorum sadece :(

      Sil
  3. Seni cok iyi anlıyorum canım heleki bu i san cok deger verdiginiz kisinin en yakınırsa bu durum cok daha can sıkıcı bı hal aliyor bende bu gün tam bu mood dayken yazını okudum ve sana sonuna kadar katılıyorum
    Bazen yakın olmamak kötü bı tabirle de olsa yaranmaya calismamak en iyisi olsa gerek ben ole yapicam artık hiç bisey bizden değerli değil tatlim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet özlemcim değer verdiğim insanlardan birinin yakını. Zaten üzüldüğüm nokta bu.
      Zaten şimdiye kadar kimseye yaranmak için tip değiştirmedim, neysem o oldum. Ama insanlara demekki oynamak gerekiyor.. Bende bunu yapamıyacağım için, konuşursa konuşur, susarsa bende susarım... Herkes seçimleriyle yaşar değil mi?

      Sil
  4. ehh super iste ! begenmeyen kucuk ogluna almasin demeli.. Hayati guzel kilan seylerle devam etmeli yola.. Cok guzel bir yaklasimin var.. Mutlu olmanin temeli kesinlikle hayatinda olan kisileri dogru secmekle alakali.. Yakismayani uzaklastir gitsin.. Arkana bakma.. Eger arkana bakman gerekirse zaten hayat br sekilde onu da planliyor ve yoluna yeniden cikartiyor.. Bu tecrubeme cok guveniyorum.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım aynen:))) Zamanında çok fazla önemsedim bu tarz şeyleri, dediğin gibi tecrübeyle sabit sadece kendimi üzmekle kaldım. Ama artık önemsemiyor hakettiği şekilde davranıyorum insanlara. Ne demişler "bana bir adım gelene ben bin adım giderim." Haaa benden bir adım geriye gidiyorsa her seferinde, ben ondan arkama bakmadan koşarak uzaklaşırım :))))

      Sil
  5. Seval'cim bayağı etkilemiş bu kimse seni ama takma canım ya. Hele de elinden geleni yaptığına inanıyorsan sallama. Çimlerde oturduğun fotona bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. En güzeli canım benim sen hiç izme canını artık biz hiç üzülmeyelim lütfen kafalarda nereye yerleştirildik o yer neye gore belirleniyor beni sevmesi icin daha ne yapmalıyım derken bakmışsin hem güzel günlerinden hemde mutluluğundan cok şey götürüyor amacına ulaşıyor en güzeli uzak durmak o kötü is kötü iyi ise iyi olmak canım zamanla degerimizin anlaşılması dileğiyle tatlim

    YanıtlaSil
  7. İnsanlarla yüzyüze konuşarak her sorunu halledebilirsin ama bazı insanlar gelir önüne, hangi yüzüne konuşacağını bilemezsin. / Pablo Neruda

    YanıtlaSil
  8. saçlarını pek beğendim :)

    YanıtlaSil