Historical Day

13:53:00

Uzun zaman sonra tarihi yarım adayı yeniden keşfe çıkmak, o kadar iyi geldi ki... Hafta içi olduğu için her yer tamamen turist doluydu, bizi de turist sandılar her girdiğimiz yerde, bilet alırken, herhangi bir cafe yada dükkana girdiğimizde... Yani dün bütün gün Turist SWL kıvamında takıldım, mutluyum, huzurluyum ve amele yanıklıyım :)
Uzun zamandır gitmediğim tarihi yarım adaya giderken, anlamlı olsun diye aldıktan sonra hiç giymediğim bir senedir dolapta bekleyen örme elbisemi taba detaylarla tamamlayarak tercih ettim.


After a long time again to explore the historic peninsula, it was as good as that... Every place is completely full of tourists, while taking tickets, entered a cafe or shop everyone thought we were tourist too. Now, I'm happy, peaceful and half sunburned :) I prefered my knitted long dress that I purchased one year ago and completed the look with tan details.







You Might Also Like

16 yorum

  1. elbısene ba yıl dımmmmm!!!!! :)

    YanıtlaSil
  2. Şu elbiseyi öyle herkess taşıyamaz haaa ! hakkını verdiğin için ayakta alkışlıyorum seni tatlım bide tabi fiziği kıskanmıyorum dersem yalan olur :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyy nimom benim çok teşekkür ederimmm. beğenmene öyle sevindim ki.. öpüyorum çokk

      Sil
  3. çok güzelmiş elbise canımm bayıldım yaa.bulursam bende kesin alırım ama bulamaycağıma da eminim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım geçen sene Stradivariustan almıstım. ama belki bu sezon benzerleri vardır, hatta var gibide hatırlıyorum...

      Sil
  4. elbise supermis :)
    bir gun sırf buraları gezmek icin istanbul seyehati planlayacagim, bambaska büyülü bir dünya!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşkler cnm.
      Mutlaka herkesin görmesi gereken yerler ;) beklerim cnm ;)

      Sil
  5. of of of ne guzelmıs o elbıse nsl ykısmıs
    cok sevklı secım bebegım tebrık ederım
    tabı o elbıse haya ıstemez
    fızık zaten sahane canımmmmmmmmmmmm
    super gozukuyosun masallah ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk ederim canım benimmm. yorumlarını ve gercekci tavrını heeeep çok seviyorum;)

      Sil
  6. elbıse ye bayılmıstım zaten hatta bence de dedım ya sen ne guzelsınnn...masalah sana ..ne gıysen yakıstıroyorsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk ederim kuzum benim. yerim seni..

      Sil
  7. ohhhh ne güzel de taşımışsın elbiseyi öyle maşallah kuzuma ^.^ ben de cok merak ediyorum aslında orayı ama istanbula gelince zaman okadar cabuk geciyoki, hicbir halt edemeden kendimi yine ankarada buluyorum :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk ederim canım benim.
      Öyle haklısınki bende her seyahatimde şunu yapcam, şuraya gitcem diyorum bişi yapmadan hooop evde buluyorum kendimi :))

      Sil