NUDE Şampuan ve Saç Kremi

12:04:00

Down Under Natural's Nude şampuan ve saç kremini bloglarda okuyup, denemek için almıştım geçen ay. Bir aya yakındır bu ürünleri kullanıyorum... Oldukça memnun kaldım... Yalnız ben saçımın ihtiyacına göre her seriden bir ürün seçtim. Güçlendirici serinin şampuanını , Nemlendirici serininse kremini. Zaten genelde hep böyle serileri karıştırarak kullanırım :)
Şampuanın yapısı diğer kozmetik şampuanlara göre daha sıvımsı ve şeffafımsı. Yıkarken öyle aman aman köpürmüyor, ancak temizlediğini hissediyorsunuz ;) Kremi ise çok çok iyi, saçınıza sürüp beklettiğinizde ipek gibi yumuşacık oluyor...

Kısacası ben çok memnun kaldım bu seriden. Ama dersenizki bitince yine alır mısın? Sanırım almam :)) Çünkü Haziran'ın ilk haftası saçlarıma sarı baleyajlar atılacak, yine zamanı geldi... Daha profesyonel ürünlere geçerim ;) Ama saçlarım toparlandıktan sonra mutlaka yine bir şans veririm;)




İçeriğini ve etkilerini okumak isterseniz ;




Fashion On Board adlı güzel bloğun güzel sahibesi Rüya mükemmel bir çekiliş düzenliyor, hatta rüyalarımın çekilişi diyorum.... (Resme tıklayıp çekilişe katılım şartlarını görebilirsiniz...)



You Might Also Like

0 yorum