Hair Cuff

15:31:00

Bu ara Instagram' a fena halde sarmış durumdayım. Bloğu bile boşladım sayılabilir. Herşeyin fotoğrafını çekip paylaşasım var :) Eğer sizde beni Instagram'dan takip etmek isterseniz kullanıcı adım "swls", beklerim...

2012 Cuff'ların senesi arkadaşlar ankle cuffs, wrist cuffs ve hair cuffs...  Cuffsların içinde en en en sevdiğim, saç için kullanılanları. Zamanınız yoksa, basit bir at kuyruğunu bir anda stil sahibi yapma özelliğine sahip. Sizde bir tane edinmek isterseniz H&M 'de gümüş ve altın tonlarını bulabilirsiniz yada benim gibi her ikisinide alabilirsiniz ;)


I'm online on Instagram more than my blog. If you want to follow me on Instagram, my username is "swls".
2012 is the cuffs year, ankle cuffs, wrist cuffs, hair cuffs. I like the most hair cuffs. You can looking so stylish even do not spend much effort. If you want one , you can find it at H&M stores in silver and gold color. 


You Might Also Like

8 yorum

  1. atkuyruğunu çok şık gösterdikleri kesin:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ah ahh burada HM yok ama :) toka şahanemiş canım

    YanıtlaSil
  3. Saçınızda görünce çok hoşuma gitti:)
    Instagram fena sarıyo yaa:) hemen takibe alıyorummm:)

    Blogumda çekilişim var, bekleriim:)

    http://birdilimportakal.blogspot.com/2012/03/bakn-burada-ne-varms-hediye-zaman.html

    YanıtlaSil
  4. begüm, kesinlikle cnm. en basit bir saç toplamanın bile bir anda havasını değiştiriyor ;)

    pembe fiyonk, çok tşkler hayatım. ee bulursam alim ben sana ?

    YanıtlaSil
  5. Süm, cnm kullanıcı adın ne bende ekliyim seni? çok tşkler bu arada yorum için;)

    cemre, bendeee:)

    YanıtlaSil
  6. bende bu tokalardan almak istiyordum, hm e gitme zamanı tşkler. :)

    YanıtlaSil
  7. Fashion Mini, evet cnm elini çabuk tut bitmiş olabilir :S

    YanıtlaSil