Girl In Gray

00:06:00

Dinlendirici bir haftasonunu daha geride bıraktık. Bu aralar üzerimde öyle bir üşengeçlik var ki oturduğum yerden kalkmak bile istemiyorum. Bu haftasonuda bir elimde kumanda, diğer elimde Iphone karşımda TV önümde çay ile geçirdim diyebilirim :) Öyle bir çalışma rutinim var ki evimi özlemişim... Ama bana bu kadar dinlenmek yeter, yarın birşeyler yapmalı? Sizin yarın için planlarınız neler? Ben sanırım kendime yüz ve göz için nemlendirici bakacağım. Şöyle güzel bir nemlendirici öneriniz var mı, yarın gittiğimde inceleyeyim???
Bu outfitimde yayınlamayı haftalardır bekleyenlerden... Sanırım işe gittiğim bir haftasonu tercih etmiştim bu grileri. Umarım en kısa zamanda daha güncel olabilirim :)

We left a relaxing weekend. I've spent my whole weekend in front of TV with my Iphone and tea. Because of my work rutine I missed my home. But this is enough for me. What is your plans for tomorrow?
This outfit was waiting to postted for weeks. I think, opted grays in a weekend which I had worked. I hope I will be more actual ;)




You Might Also Like

15 yorum

  1. şalın resngi nasılda yakışmış, grilerle ve saç renginle dans ediyor resmen :) harika...

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yapmissin ;))

    Benim durumumda tam tersi.. Sirf calismakla gecti ://

    Gri tonlarini cok seviyorum < 33

    Xx civciv

    YanıtlaSil
  3. aynı usengenclık bende de var
    bir haftadır post yazmıyodum bı gazla gecenın bu saatinde yazdım

    YanıtlaSil
  4. canııımm harika olmuşsun,nasıl yakışmış bej-gri tonları sana:)dinlendiğine de çok sevindim güzellikk:)
    nemlendirici ve bakım ürünlerim eczaneden bnm hep.bioderma vazgeçilmezim...yeni keşfim de skinceuticals anti aging serumları:)parlıyor resmen cilt:)

    YanıtlaSil
  5. kurk montu çok beğendim:) sana çok yakışmış canım:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. ne guzel ohh dınlenmek gıbısı yok...benım oyl bır durumum cok nadır bu aralar :))) grılerı severım sanada yakısmıs:))

    ben vıchycıyım:)))

    YanıtlaSil
  7. gri tonlarını çok seviyorum bende hem spor hem şık bir görünüm için griiiii <3

    YanıtlaSil
  8. darkolive, çok tşk ederim cnm benim o senin güzel görüşün. öpüyorum kocaman..

    civciv, cnm bende uzun süre kesintisiz ve yoğun çalıştım. Şimdi evde dinlenme günlerimdeyim. ama bitti sayılır :SSS

    YanıtlaSil
  9. Kova Kadınıyım Ben, cnm ben atıyorum post günde bir veya 2 günde bir falan ama her yerim resim doldu boşaltım lazım :))

    fashionözge, cnm bende bugün 2 nemlendirici aldım. bakalım hangisi beğeneceğim. onunda serumuna bakmalı kısa zamanda.

    YanıtlaSil
  10. begüm, tşkler cnm beğenmene sevindim ;)

    Kokoş Kelebek, çok tşkler cnm inş sende en kısa zamanda dinlenirsin. bende bugün aldım nemlendiricilerimi bakalım nasıl gelecek..

    YanıtlaSil
  11. CMOS, kesinlikle cnm gri her derde devaa;)

    Duygu Şenyürek, çok tşkler cnm ;)

    YanıtlaSil
  12. Bu post gözümden kaçmış şekerim hayret nasıl kaçar benden ? :) Çok güseeel olmuşsun sen ya bu tonlar çok yakışıyor sana...

    YanıtlaSil
  13. ohh sıcacık tam benlik bir kombin olmuş :)

    YanıtlaSil
  14. myprincess, çok tşk ederim cnm benim öptüm çoook ;)

    SJ, evet cnm soğuk günlerden birinde tercih etmiştim;)

    YanıtlaSil