Ankle Cuffs

10:14:00

Şu ara güzel mi kötü mü karar veremediğim bir akım aldı başını gidiyor. Ankle Cuffs... Bazen gözüme hoş görünüyor, bazende sevemiyorum. O bazen sevemememin sebebi kullanıldığı kombinler olabilir. Ama bana hep güvercinleri hatırlatıyor:) Ufakken eğer evinizin çatısında güvercin beslediyseniz bilirsiniz, paçalıları vardır , taklacıları vardır, birde karışmasınlar diye ayaklarına halka takılır :) Bazen bana ayağına halka taktığımız güvercinleri anımsatıyor, ne yapayım ben şimdi :)

Her neyse, sizler ankle cuffs'ları nasıl buluyorsunuz? Sizin için kullanılabilir bir parça mı, yoksa sadece seyretmelik mi ?

Ünlü bloggerlar Kayture ve Angelica işte böyle kombinlemişler. Ben genele bakıldığında Angelica'nın kombinini daha çok beğendim... Ama yakın çekimde Cuffs'ın duruşu ofsayt :S



Eğer beğeniyor, almak istiyorsanız Asos ve backstage.bigcartel 'e bakabilirsiniz...  





You Might Also Like

8 yorum

  1. İnceleri beğendim ama kalınları gerçekten kelepçe hissi yarattılar bende...



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Wow çok hoşuma gitti bu moda! Bulunup alınası...

    http://the-shoeshine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. pradalı olanlar harika duruyor..

    YanıtlaSil
  4. H&Mnin ankle cuffları vardı kol bileği için ayaktan geçirmeye çalıştım olmadı:)) bi geçirebilseydm tam süper olacaktı demek:)

    YanıtlaSil
  5. hmmm.hepsi değil ama bileği saranlar çok hoş duruyor.:))

    YanıtlaSil
  6. cok guzel duruyorlar ancak yazdıklarını okuyunca bır esaret gıbı geldı bana...guvercınlerın ayaklarından tutulması yakalanması hep ıcımı sızlatmıstır ..sevgıler canım

    YanıtlaSil
  7. Bakarken hoş ama sanki seyretmelik bir trend..o devamlı bileğimde beni rahatsız eder durur :D

    YanıtlaSil