Transparan Detaylı Gömlek

13:21:00

Süper (!) bir cumartesiden herkese Merhabalar...

Farkındayım, bu aralar hiç outfit postu giremiyorum. "Peki neden, neden" diyecek olursanız, hep onun yüzünden:) Yine fotoğraf çekmeme inadı başladı. Bende inat edersem sonuçlarını bildiğimden, zorlamıyorum :) O sebeple S.W.L bu aralar biraz durgun, kusuruma bakmayın olur mu?

Bu gömleği Koton'da denemiştim, çokta beğenmiştim. Ancak bu denediğim 42 bedendi ve başkada bedeni yoktu. Bari bunu alim kazakların içine giyerim salaş salaş dedim. Ama bunda da koldaki detayda minik bir delik vardı. O sebeple alamadım. Ama aklım fena kaldı. Bu gömleği herhangi bir Koton'da gören, bilen, duyan insanlık namına haber verebilir miiii :DDD


You Might Also Like

9 yorum

  1. Transparan detayini Cok begendim :))

    Güle Güle giy cnm !

    Xxx

    YanıtlaSil
  2. Çok elegan ve zarif ... Konbinlerde görmek için sanırsızlandım ;) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. bayıldım canım ,benimde park bravoda bu tarz bir gömlekte aklım kaldı umarım buluruzzzzzz

    YanıtlaSil
  4. makınada yıpranır bu hemen gider boşver alma bence
    aklın kalmasın hiç :)

    YanıtlaSil
  5. Cnm keske kodundan baktrsydn ole kolay bulrdn ve istedgn bedeni getrtebiliolrlar baska magazlrnda var ise sevgiler derya

    YanıtlaSil
  6. Tamam canim gorursem alirim:) guzelmis

    YanıtlaSil
  7. civciv, çok tşkler cnm, eğer bulabilirsem giycem inş :))

    Stylish Tricks, canım hala bulamadım. ama bulabilirsem bir numaralı gömleğim olacağı kesin ;)

    YanıtlaSil
  8. Stay On The Fashion, park bravoda da mı varr? hemen bakmalıyım;) umarım buluruz cnm.

    Kova Kadınıyım Ben, alsaydımda yıpranıp gitseydii keşkeee :))) şimdi başka makinalarda yıpranıp gidecek :)))

    YanıtlaSil
  9. Derya, doğru diyorsun cnm yaaa. hiç aklıma gelmedi orada :) gerçi aşırı kalabalıktı ondan bende de film koptu herhalde :))

    Khaleesi Style,ayyy cnm benim yaaa. hemen bi haber uçurman yeterli saniyede ışınlanırım :))

    Meekay, thanks dear;)

    YanıtlaSil