Flormar Nail Enamel # 323

15:04:00

Bu aralar koyu renkli ojelere takık durumdayım. Kışın çoğu kıyafetimle uyumlu oluyor, resmi bir işim olduğundan kıyafetlerimde genelde klasik renkleri tercih ediyorum iş günlerimde. Siyah, beyaz, kırmızı, mavi, krem... O yüzden çoğunlukla ya düz kırmızı, ya bordo yada french kullanırım tırnaklarımda. Bazen klasiğin dışına çıkıyorum orası ayrı ;) Bu oje de son günlerdeki yeni favorim. Kahve tabanlı bir bordo... Ve kalıcılığına çok şaşırdım, 3 gün tırnak uçlarından soyulma yaşamadan kullandım. Süper diyorum başkada birşey demiyorum...

 // I like this nailpolish nowadays. It is a burgundy with brown base. This nailpolish is so compatible with my workday outfits, because I 'm working in a official organizition.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Renk müthis güzel, tam bir kis rengi !!

    Subatta istanbula geldigimde ben de alicam flormarlardan :)))


    Bau arada tirnaklarinin formu da cok hos !!


    Öptüm
    Xx

    YanıtlaSil
  2. civciv, cnm bizim türk markaları baya atakta bu ara, gelince mutlaka almalısın ;)

    GlamorousGirl, thanks...

    YanıtlaSil