Details

16:48:00

You Might Also Like

9 yorum

  1. melek yüzük :)
    saatin yanına kullandığın bilekliği çok beğendim.
    Aksesuar son noktadır en ince zevktir.

    YanıtlaSil
  2. Tanrım! Blogun evrim geçirmiş!!...

    Bu arada yüzük çoook hoş.Saat ve bileklik de öyle ...

    www.herseyburada-taylor.blogspot.com

    Geri döndüm.Bloguma bakarsan sevinirim tatlım :))

    YanıtlaSil
  3. ooo,sayfa değişmiş,bileklik çok hoş.çok begendim.şaşırdım birden sayfayı görünce ama güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Ayyy o yuzuk cok sekerr canimmm:)

    YanıtlaSil
  5. o yüzüğün güzelliği...?? yeni header..??? :)

    çok çok hoş, iyi haftalar canım :)

    YanıtlaSil
  6. meleklerin altın olanlarına bayılıyorum ben...sevgiler

    YanıtlaSil
  7. milky, beğenmene çok sevindim hayatım. aksesuar konusunda son noktasına kadar haklısın ;)

    Nil Chanel,çok çok tşkler cnm. hemen bende bloğunu check ediyorum ne var yeni yazı diye;) hoşgeldin hayatım...

    YanıtlaSil
  8. Joy, evet değiştirdim cnm, umarım böyle beğenmişsindir;)

    Khaleesi Style, çok tşkler cnm benim beğenmene sevindim ;)

    YanıtlaSil
  9. Wear a smile, çok tşkler canım benim. header'ı beğenmenize sevindim. arada değişiklik iyi geliyo :)

    chfashiontrend, cnm ben bu ince yüzüklerin hepsine hayranım :))

    YanıtlaSil