Topshop Deri Eldivenler

14:43:00

Benim için bayram tatili bugün itibari ile bitti ve işe başladım.Yani şu an çalışan, üreten bir bloggerım :) Bayram ile ilgili  post yapamayacağım resim olmadığından, ama belki bayram hediyelerimi sizlerle paylaşırım :)

Malum yeni gelin SWL ;)

Bu sezon deri; artık aksesuarlardan sıyrılıp, pantolonlarımıza ve eteklerimize de sıçradı, giymek cesaret istesede ;) Oldum olası deri olan herşeyi çok severim, özellikle eldivenleri. Genelde hep elim siyah ve kahveye gider, ama bu sezon gözüm hep renkli olanlarda. Sanırım gardırobuma girmesi fazla bir zaman almayacak :)




You Might Also Like

7 yorum

  1. 2. fotodaki çok cool :)

    YanıtlaSil
  2. Maviye bayıldım. Bende de siyah ve kırmızı var ama deri eldivende her renk kullanabilirim, renk kıstlamam yok. Kardeşime de petrolmavisi-hardal rengi bitane hediye aldım, onda da gözüm var:)

    YanıtlaSil
  3. Great blog!! Now I’m a member of it. If you want visit my blog: www.drinkingacosmopolitan.blogspot.com
    and become member .
    THANKS A LOT!! I’ll follow you! Kiss

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzel, özellikle mavi renkli olanı çok beğendim.


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. wow, harikalar !! bej tonu müthis güzelmis :))

    benim de siyah deri eldivenlerim var, cok seviyorum onlari da :D

    ... güzel yorumun icn tskler,

    "aklimizda olacagina dolabimizda olsun" lafina cok güldüm :DDD


    öptüm seni
    civciv

    <3

    YanıtlaSil
  6. hera, kesinlikle;)

    sevda s.,kardeşininkine arada sırada el koy bence bu sezon oldukça revaçta bunlar ;)

    Marica, thanks I will be follow you as soon as ;)

    YanıtlaSil
  7. duju, hepsi birbirinden hoş hepsini istiyorum sanırım :))

    civciv, bende beji çok sevdim ;) ama öyle değil mi hayatım aklımız mağazada kalacağına alalım dolabımızda kalsınlar.

    YanıtlaSil