SWL Bakım Alışverişinde...

02:25:00

Dün alışverişe çıkarken bu postumdakileri(TIKTIK) giymiş, kendimi Palladium'a atmıştım. Giyim için değil de daha çok şampuan ve saç kremim bittiğinden dolayı alışverişe çıkmak zorundaydım :)
Şu postumdada anlattığım John Frieda Açık Sarı Saçlar İçin Nemlendirici Seriyi ve Sephora'nın nem maskesini aldım. Sephora'nın maskesini ilk defa deneyeceğim, ama şampuan ve saç kremini severek kullanıyorum, biliyorsunuz.

Sally Hansen'in meeeeşhuuuur bacak makyajı Airblush Legs'i söz günümde ince çorap giymek istemediğim için aldım. Hemde gece dışarı çıkarkende kullanırım diye düşündüm. Bana en açık tonunu önerdi eczanedeki bayan. Kolumda denedik önce, oldukça güzel ve ışıl ışıl. Sanırım sözümde bacaklarım parıl parıl olacak :)

Birde meşhur Argan Yağını aldım bugün. O resimde yok. Bugün kuaförüm dip boya sonrası saçlarıma uyguladı. Çok güzel kokuyor ve saçlarımı yumuşacık yaptı. Ama ilk kullanım izlenimlerim bunlar, biraz daha kullandıktan sonra daha detaylı yazarım. Tabiiii sizde isterseniz ;)

You Might Also Like

4 yorum

  1. Canim. Gule gule kullan cicilerini bende john frieda dan cok memnunun hacim veren serisini kullanıyorum ancak saclarim rofleli olunca cok kuru cok merak ettim bahsettigin Argan yağını mutlaka yorumlarını bekliyorum bu arada fotosunu ve nasil temin edebileceğimizi de paylaşırsan cok sevinirim canim

    YanıtlaSil
  2. cnm tavsiyem john frieadanın nemlendirici serisi. benimde saçlar röfleli daha güzelbir sonuc alıyorum o seri ile.
    Bikaç kullanımdan sonra yazacağım ayrıntılı bir şekilde kesinlikle cnm. iyi pazarlar...

    YanıtlaSil
  3. argan yagını cok merak ediyorum kullanca yorumla bakalım gözum sende :)

    YanıtlaSil
  4. tmm cnm.ilk izlenimleerim olumlu;)

    YanıtlaSil