Burgundy Pant

12:55:00

Güneşli, bir nebze olsada sıcak bir İstanbul Günü'nden herkese merhabalar...
Çoğunuz birazdan işten çıkacak ve haftasonuyla birleşen bayram tatilinizi nasıl geçirelim nerelere gidelim diye planlar yapacaksınız. Peki ya ben, hıııı ben ??? Ben bugün çalıştığım gibi üstüne birde mesaim var, siz düşünün artık durumumun vahimliğini :)

Bu sezonun en öne çıkan renkleri kuşkusuz bordo ve hardal. Hardal rengini denediğim kombinim için TIKTIK... Hadi size burada bir sır vereyim; ben normalde bu iki rengi ne çok severim ne de fazla giyerdim, ta kiii bu sezona kadar :) Bir kaç parça eklemek farz olduğundan aldım, denedim ve sevdim sayın okur ;)
Peki sizler bordoyu sever misiniz? Yoksa benim gibi bu sezon çok öne çıktığından mı bir kaç parça dolabınıza eklediniz ?





 
Çaycı SWL, uzun süre içmezsem baş ağrılarım başlar :) Açık ve şekersiz...


Pantolon ve Üst : Kadıköy Çilek Sokak / Ayakkabı : NineWest / Deri Ceket : Bershka
Pant and Top : From Kadıköy Çilek Street / Shoes : NineWest / Leather Jacket : Bershka  

You Might Also Like

12 yorum

  1. Saç ve makyaja odaklandım birden nasıl hoş görünüyor kestirme bence, ayrıca bluzun renk ve modeline bayıldım tatlım, msn. e bekleniyorsun :))

    YanıtlaSil
  2. hayatım iyi gelir diye söylüyorum,bize cumartesi pazar 29 ekim tatili gibi şeyler asla yok:) hafta içi bir gün izin yapabilirim..o yüzden şükret bebeğim beterin beteri var;)

    YanıtlaSil
  3. myprincess, yok cnm kestirmem uzatcam inş. saçları :) geldim hemen ;)

    sarışın mamba olmaz mı?, yoksa biz aynı yerde mi çalışıyoruz :) benimde öyle bayram seyran tatilini geç, haftalık izinlerimi bile döne döne artık hangi güne denk gelirse öyle kullanıyorum :) ama bizimki allahtan haftada 2 gün ;)

    YanıtlaSil
  4. cok yakismis sana bordo.

    haftasonuna gelince, benim her haftasonum ayni ya :( evde oturmak :D

    bu arada bordoyu bende severim ama dolapimda öyle cok bordo yok, siyah giyerim ben cok fazla :)

    YanıtlaSil
  5. bordo çok yakışmış tatlım, alakasız olacak ama bu fotolarda kullandığın açık renk farın markası ve nosu nedir:)

    YanıtlaSil
  6. fıstık gibisin,bluze bayıldımmm:))

    YanıtlaSil
  7. Çirkin Hatun, çok tşkler cnm öncelikle. benimde siyaha takıntım vardır bende çok kullanırım ve severim siyahı;)

    özge,çok tşkler cnm. İstersen o farı ayrıca post olarak tanıtabilirim;)

    lillarelli, çok tşk ederim cnm, o senin fıstıklığın ;)

    YanıtlaSil
  8. pantolon çok güzel, üzerine de çok güzel oturmuş..

    YanıtlaSil
  9. Ahsen, çok tşk ederim cnm benim.aslında son zamanlarda giydiğim en bol pantolon :)

    YanıtlaSil
  10. Pantalonun rengi, gömleğininin de deseni ne güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  11. canım valla isterim:) far için ayrı bir post. Benim blogum kozmetik üzerine ve sana bakarken gözüm mutlaka makyajına kayıyor:)

    YanıtlaSil
  12. sevda s, çok çok tşk ederim cnm benim. beğenmene çok sevindim...

    özge, tamam cnm en kısa zamanda yapıcam. bu arada bir kozmetik bloggerı olarak makyajımı beğeniyor musun ? :) eğer yanlışlarım varsa senden duymak isterim. görüşmek üzere..

    YanıtlaSil