Transparent Black Shirt

19:11:00

Bu transparan gömleğimi günlerdir gardıropta giymek için bekletiyorum. Sanırım fazla beklettim, çünkü beklemeyi haketmiyormuş. Altına bir jean, dolgu topuklular(tıktık) ve az aksesuarla tam benlik bir stil oldu.

This transparent shirt is waiting me to wear it for days. I think, It waited for a long time because It didn't deserve. This is my style with a basic jean, wedges and few accessories.





Gömlek : Stradivarius / Jean : New Look / Ayakkabı : Zara / Aksesuarlar : Salı Pazarı / Kemer : Sisley
Shirt : Stradivarius / Jean : New Look / Wedges : Zara / Accessories : Salı Pazarı / Belt : Sisley

You Might Also Like

6 yorum

  1. çok yakışmış. ayakkabılarda ayrı bir güzel :) bu arada sizn satış bloğunuza bir kaç mail bıraktım en kısa zamanda beni bilgilendirirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  2. Cok chic ve casual durmus, begendim ;)

    http://www.bouquet-defleurs.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. sen bu giysilerine çok haksızlık ediyorsun benden söylemesi! bi daha olmasın lütfen.. :))

    harika bir gömlek, tam benlik.. bu sene önü kısa arkası uzun ne görsem almak istiyorum zaten..:))



    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Ay bende bu gömleğin beyazı var hatta bugün giydim yrn postlarım çok yakışmışş canım.

    YanıtlaSil
  5. Gömleğini beğendim, saç örgünü sevdim, ayakkabılarına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. uzunincekıvırcık, tşk ederim canım. baktım mailine şimdi ;)

    Bouquet de fleurs,tşk ederimm..

    wear a smile, bir görsen dolabım hala giyilmedik nelerle dolu, benim sadece "alma" huyum var sanırım :) tşk ederim canım..

    sechhill, gömlek kardeşliği diyorum :) alırken bende beyaz mı siyah mı arada kaldım ama saç sarı diye siyah aldım :) ikimizde güle güle giyelim ;)

    sevda s., çok tşk ederim canım benim ;)

    YanıtlaSil