The Body Shop Peppermint Foot Care

17:43:00

Topuklu ayakkabı sevdamız,yoğun geçen bir gün ve işimizden dolayı günboyu ayakkabılara hapsolmuş ayaklarımız... Onları biraz rahatlatmak, biraz ferahlatmak gerek özelliklede bu yaz aylarında...

Eğer uzun ve yorucu bir gün geçirmişsem, ayaklarım ayakkabının içinde eçiş büçüş olduğundan o gece mutlaka yanma problemi yaşarım. Bu da oldukça rahatsız edici bir durum bilirsiniz... Bu sebeple The Body Shop'un Peppermint Cooling Foot Spray'ini rahatsız hissettiğim her zaman, gün içi yada uyumadan önce mutlaka kullanıyorum. Oldukça ferahlatıcı ve bıraktığı mentol kokusu ile çok hoş.

Diğer ürün Peppermint Intensive Foot Rescue Treatment... Bu yoğun bakım kremi ise hafta 2 kez kullanılıyor. Gerçi ben daha çok sürüyorum :) Benim için hiç bir zaman ürün üzerinde yazanlar geçerli olmadı :) Bu kremde hem ferahlatıp, hem nemlendiriyor. Ben her ikisinide severek kullanıyorum... Bu arada krem şu anda %30 indirimde. İhtiyacı olanlar bu indirimden faydalanabilir.

You Might Also Like

0 yorum