Blue Blue Blue, Again...

19:42:00

Merhabalarrrrr... Eminim şu an bir çoğunuz bayram hazırlıklarıyla uğraşıyorsunuz. Hepinize öncelikle kolay gelsin diyorum. Bana da kolay gelsin miii ?? Çünkü bana bayram yok, sadece ilk gün evdeyim :( Bu arada,

HERKESE MUTLU BAYRAMLAR...

Maviden açtık maviden gidelim diye bu kombini mi sizinle paylaşmak istedim. Aslında işin iç yüzü bu değil tabiki :) Makinede ki fotoları, netbook a almaya üşeniyorum :)))
Rahat olmak istediğim bir gün ya babetlere yada converselere elim gider hep. Rahatlık demek benim için "ayak rahatlığı" demek sanırım :) Peki ya sizin için ??

I started with blue yesterday. I 'm continuing with blue again. Actually, I don't want to take new photos from my camera :S I'm so indolet nowadays :)
If I want to be comfartable, I wear flats or converse all time. "Being comfortable" means me "foot comfort". What do you think about comfort ???





Jean : Bershka / Üst : Zara / Babet : Aldo / Çanta : Balenciaga (GG) / Oje : Rimmel 280
Jean : Bershka / Top: Zara / Flats : Aldo / Bag : Balenciaga (GG) / Nailpolish : Rimmel 280

You Might Also Like

6 yorum

  1. Mavi güzeldir. Rahatlatır :)
    benim için rahat olmak baştan aşağıya rahat olmaktır. Geniş kesimlerdir.

    YanıtlaSil
  2. bende severim maviyi özellikle su aralar ojede.
    maviyi sevmekte cok haklısın valla.
    yakısıyo.
    cantan hayılı olsun.
    renk tonu cok hoş
    mutlu bayramlar.

    YanıtlaSil
  3. Maviyi çok seviyorum, özellikle bu tonunu. Çantana bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Babettt çok ciciş ama ya <4
    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı bir kombin olmuş bu, çantana da bayıldım! :)

    iyi bayramlar canım..



    http://www.wear-a-smile.com/

    YanıtlaSil
  6. çok tşk ederim arkadaşlar... hepinize tekrardan mutlu bayramlarrrr.....

    YanıtlaSil