Bu Aralar Ben...

21:01:00

Evet, bu aralar ben ortalarda yokum. Sanmayın sizi izlemiyorum, zaman buldukça devamlı takip ettiğim blogları kontrol ediyorum, neler yazılmış bakıyorum. Nedendir bilinmez, bu aralar hiç birşey yapasım, yazasım yok. İşe gelmek istemiyorum, oturduğum yerden kalkmak istemiyorum, uyudum mu uyanmak istemiyorum... Var bi durum, hayırlısı :)
İngilizce de yazıyordum biliyorsunuz, bu ara onunla da uğraşmak istemiyorum...
İşime nasıl geliyorsa öyle takılıyorum bu aralar...

En kısa zamanda üstümden bu ağırlığı bi atsam sahalara bomba gibi döneceğim, sanırım :)))
Bu makaronlarda benden size gelsin. Num num numm :))) 

You Might Also Like

4 yorum

  1. aynı moddayız desek.. al bende de o kadar... bütün gün uyusam yeridir... havalardan kaynaklansa gerek...

    saçın çok şirin görünüyor... bayılırım bu tarz topuzlara...

    ben makaron delisiyim :) ama Backhaus'un makaronları çok kötü (bence) :) yinede afiyet olsun

    duju

    YanıtlaSil
  2. aynı durum bendede var havalardan diye düşünüyorum. Şimdi Tatil yapmak varken çalışmak insanın zoruna gidiyor:)

    YanıtlaSil
  3. duju, canım tşk ederim öncelikle. bende yaz geldi mi saçları toplamadan duramam,bi nevi takıntı :) Açıkça söyliyim ilk defa Backhaus'tan makaron aldım, beğenmedim :S
    Yeşim&Gülsün, sanırım bu bi açıp bi kapayan havalardan, eee milletin tatile gidip bronz gelmesininde etkisi olabilir :)

    YanıtlaSil
  4. bende yazları açık saça dayanamıyorum, ağırlık yapıyor :)

    umarım hepimiz en kısa zamanda bu moddan kurtuluruz :)

    öptüm
    duju

    YanıtlaSil