The Body Shop Banana Banane Serie

18:03:00

Bu seriye aşığım desem abartmış olmam sanırım. Kaçıncı kez aldım hatırlamıyorum, o derece. Hatta şu son kampanya 3 al 2 öde ile eve 2 çift yedekledim :) Biliyorsunuz artık, ben saç bakım ürünlerine takıntılıyım saçlarımı sarı olarak kullandığımdan beri. TBS'den Rainforest'in tüm serisinide kullanıyorum -hatta şu postumda anlatmıştım- ama bunun gibi memnun kalmadım. O seri biraz saçımı sertleştiriyor. Banana Banane ise yumuşacık yapıyor. Mis gibi muz kokuyorsunuz:) Sarı ve çok işlemli saçlara sahip olmama rağmen, BC Bonacure Repair Rescue(TIKTIK) serisi kadar hatta daha fazla memnun kaldım. Uzun süre dönüşümlü olarak benimle olacak bir şampuan ve saç kremi ;) Kesinlikle öneririm...

I love this serie so much. I bought them several times. You know that, I tried a lot of  hair product since I 'm blonde. Also I have been using The Rainforest Serie from TBS- Click Here To Read Post- It makes my hair hardened. But Banana Banane Serie makes my hair so soft. I like this shampoo and conditioner than BC Bonacure Repair Rescue and Rainforest serie. I suggest ;)

You Might Also Like

6 yorum

  1. banana en cok begenılen galıba.
    ısırganlı olanı ben de almıstım benımde saclarımı kazık gibi yaptı deyim yerindeyse. her kullaanan aynı seyi soylemiş reinforest için.

    bir denicem ama 2 al bir ode bence daha avntajlı kampanya aciliyetim yok o zaman alırım. nasıl olsa her ay indirimyapıyor bir seyde.

    essie van dgo eski koleksıyondan ama sevile bak dicem protesto ediyoruz gerci ama. kendı sitesınde belki vardır bak derim.

    YanıtlaSil
  2. röflenin tonunu, saçlarının duruşunu çok beğeniyorum. sen tavsiye ediyorsan kesinlikle deneyeceğim üzümlü serumla birlikte

    YanıtlaSil
  3. Bukadari memnunsan benim stoklar bitince bende bir deneyim, muz kokusunu sevmem gerci ama yumsacik saclar diyince hersey degisir ; )

    YanıtlaSil
  4. anlaşılan bu seriden çok memnun kalmışsın:)kampanyada denk gelirsem bende alıyım.

    YanıtlaSil
  5. Bende çok severek kullanıyorum hatta bunu yazmak benimde aklımdaydı :))
    http://bubenimpartim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. kova kadınıyım ben, evet canım rainforest iyi hoşta gerçekten çok sertleştiriyor. cnm ben senin kullandığın dupe markayı sormuştum. malum essie 25 tl :) o kadara 25 oje alınır :) tşk ederim..
    sochic,cnm kesinlikle tavsiye ederim. ben kolay kolay önermem :)gerçi bloğa neyden memnun kaldıysam onu yazıyorum ;)bu arada çok tşk ederim;)
    viva, cnm denemelisin bence ;) biraz muzlu sakız gibi koku bence dayanılabilir bi koku ;)
    busesinem,evet cnm çok memnun kaldım. tşkler ;)
    j.d, TBS kardeşliği diyelim o zaman ;) tşkler;)

    YanıtlaSil