Pink Sunday

10:40:00

Yesterday the weather was very sunny during the morning and the noon, so I had went out only cardigan. But I wet to rain on the way home. I love you, İSTANBUL ;)


Dün sabah hava o kadar güzeldi ki sadece bir hırka ile dışarı çıkabildim. Taaaam bu duruma inanamıyordum kiiiiiiii akşama eve ıslanmış olarak döndüm. Hayranım sana İstanbul ;)




 Jean : Asos 
Üst / Top : Koton
Hırka / Cardigan : Bershka
Bot / Boots : UGG Australia
Cüzdan / Purse : Mango 
Şal / Scarf : Pashmina

You Might Also Like

6 yorum

  1. çok şeker olmuşsun sevalcim herzamanki gibi şık ve tatlısın :)
    http://ilke-happyworld.blogspot.com/2011/04/yesilcam-cocugu.html sana bir mim pasladım cvplarsan sevinirim öpt :)

    YanıtlaSil
  2. çok tşk ederim canım.. hemen bakıyorum mim'e , izinliydim yorumunla gördüm :)

    YanıtlaSil
  3. oyy bayıldım çok tatlı olmuşsun:)

    YanıtlaSil
  4. O nasil guzel bir ust oyle! Turkiye listeme ekledim bile;)
    ASOS'tan kot almayi hic dusunmemistim, yani mutlaka denenmesi gerekenlerden oldugundan...Ama insan vucudunu biliyorsa sorun olmuyor demek ki! Cok ta guzel olmus sana SWL'cim;)
    Pink Sunday'i bastan asagi sevdim;)

    YanıtlaSil
  5. cemre, çok tşk ederim canım benim ;)
    SvGLove, çok tşk ederim canım. Aslına bakılırsa ben siteden almadım :) Atlas pasajında rastgele bir mağazada rastladım ve denedim aldım,Şans azıcık yani :)

    YanıtlaSil
  6. yaşasın pembe olan her şey çok çok seviyorum bu rengi

    YanıtlaSil