NYX Round Lipstick # Circe

09:44:00

Karşınızda yine bir NYX Lipstick :) Sürdükçe fotoğraflayıp paylaşmaya çalışıyorum. Yoğun ve koyu bir göz makyajı yaptığınızda mükemmel uyum sağlayan bir renk. Normalde ben nude tonları sevmem lipstick olarak. Bana yakışmaz sanırdım ama buna tek kelime ile BA-YIL-DIM...

Again, NYX Lipstick :) If your eye make-up is dark and dense, you can use this color to your lips. Normally I think, any nude lipstick doesn't suit me. But, I love it so much ;)




Biliyorsunuz Hediye Çekilişimde çok hoş nude tonlarda bir NYX Lipstick hediyelerimden birisi.



You Might Also Like

2 yorum

  1. bende de bu renk vardı ama beni ölü gibi gösterdi.. bir de yine nyx rujlardan çok koyu siyaha yakın bir bordo vardı. ben de ikisini de eritip karıştırdım güzel bir vişne çürüğü oldu :)))

    YanıtlaSil
  2. süper yaaa. o şekilde daha kullanılabilir olmuştur eminim.Benimde kullanmadığım bi kaç renk var bende mi karıştırsam acaba :)Bu rengi sadece yoğun göz makyajında kullanırım bende sanıyorum.

    YanıtlaSil