Jean - Shirt With Hearts

20:18:00

Geçtiğimiz haftasonundan kalma bir kombin. Bu aralar fazla post yapamıyorum. Çünkü hem işte hem normal hayatımda aşırı yoğun günler geçiriyorum. Şu action'lı hallerim bir bitsin hep sizinleyim :)

Bu gömleğimle aşk yaşıyorum ama kombinlerken biraz zorlanıyorum :) Daha önceki kombinime bakmak için BURAYA TIKLAYIN...

This is my last weekend outfit. I couldn't post much in these days. Because my work and my life is so busy. If these days runs out, I will be with you more often :)
I love my heart shirt but find it hard to wear in a combi. If you want to see my other combi with this shirt, please CLICK HERE...



Jean : New Look
Gömlek / Shirt : Twist
Ceket / Jacket : Mango
Ayakkabı / Shoes : Zara
Küpe / Earrings : Koton

You Might Also Like

8 yorum

  1. Bence en güzel siyah dar paça pantolonla olur=) Gömlek bol ,altına dar daha iyi gider bence.. Tabi böyle de çok güzel olmuş o ayrı:)

    YanıtlaSil
  2. gömleğini çok beğendim:))Ayakkabılar ise favorim çok beğeniyorum sen de çok güzel taşımıssın tatlım:))

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuşsun ve gayet güzel kombinlemişsin bence :) Gömleğe bayıldım zaten :)

    newyorklover-d.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Bu arada not to love you da süper olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. bu gomleğin yaksıtıgını gördüğüm 3.kişisin.
    güle güle giyaraban ahyırlı olsun bu arada.
    blogda sorun oldugu için yazamamıstım.
    saglıklı günlrde kullan.
    ask dolu gunlrde :P

    YanıtlaSil
  6. alışveriş dellysi, çok tşk ederim cnm o şekildede deneyeceğim en kısa zamanda ;) Buarada şarkı süper dimi ihihihi :)
    aychi, çok tşk ederim canım. bende bu ara bu Zarayla aşk yaşıyorum ;)

    New York Lover D., çok tşk ederim canım.

    KovaKadınıyımBen,canım benim.. çok tşk ederim kazasız belasız günlerde inş. Daha iyileri sizin olsun.

    YanıtlaSil
  7. Çok şıksın tatlım bu gömlek benimde favorim ama 1 kez giyebildim kıyamıyorum galiba giymeye:))

    YanıtlaSil
  8. bende galiba ya kombinleyemiyorum yada kıyamıyorum 2sinden biri :)

    YanıtlaSil