SEPHORA Skin Care Products

12:53:00

Yüz yıkama jelim, toniğim bitince acaba bu sefer ne kullansam diye araştırmalara girmiştim vakti zamanında. Sephora'daki MUA arkadaşın önerisiyle bu 3 ürünü alıp çıkmıştım.


Ben aslında bu tür ürünlerde oldukça önyargılıyımdır. Ya cilt yapımı bozarsa, şu postumda yazdıklarımı bana tekrardan yaşatırsa diye. Ama oldukça memnun kaldım.
Eğer yüzünüzü yıkamadan önce silmiyorsanız 2 kez üst üste yıkamanız gerebiliyor yüz yıkama köpüğü ile...
Göz makyajı çıkarıcı ürününe bayıldım...İki fazlı, kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor. Hiç makyaj kalıntısı bırakmadan temizliyor.
Toniği oldukça güzel. Kurutma, yakma ve yoğun koku problemi yok. Ayrıca sprey şeklinde, isterseniz direk yüzünüze yada benim gibi pamuğa fısfıslatıp kullanabilirsiniz. Bu şekilde olduğundan dolayı kullanım ömrü oldukça artıyor.
Cilt bakım ürünlerim hem kaliteli hemde uygun fiyatlı olsun diyorsanız öneririm ;)

Diğer cilt bakım yazılarım için TIKTIK...

You Might Also Like

2 yorum

  1. maybelline incikisi bir arada makyaj çıkarıcı ürününü tavsiye ederim. =)
    bodyshop toniğini kesinlike önermem bende bir dahakine sephora deneyebilirim=)
    yalnız sephora mağzasındaki çalışanlara hiç güvenmeyin derim.(palladium) kesinlikle yanlış yönlendiriyorlar ,ne istediğinizi bilip gidin..

    YanıtlaSil
  2. canım bundanda bayağı memnun kaldım. Bittikten sonra deneyebilirim maybelline'ı ama ;) Bende palladium Sephoradan aldım.Aslında kendim inceledim fln, son aşamada MUA arkadaşta geldi o da önerdi.Hiç bu kadar memnun kalacağımı düşünmemiştim.Bu arada bodyshop'un E vitaminli serisinin toniğini almıştım bende bi zamanlar hiç memnun kalmamıstım :S Ondan beridir bodyshoptan yüzüm için hiç birşey almıyorum :S

    YanıtlaSil