Schwarzkopf BC Bonacure REPAIR RESCUE

11:59:00

Kuaförümün tavsiyesi üzerine alıp denedim ve hatta bitirmek üzereyim. Yani artık görüşlerimi yazmanın vakti zamanı gelmiştir değil mi:)


Benim saçlarım çok işlemli... Boyamalar, açtırmalar ( kaç açtırma oldu sayısını unuttum:) ) falan filan derken saçlarım oldukça yıprandı. Her ne kadar pişman olsamda artık bi kere başladık, bu kadar açtırmışken de gidip tekrar koyuya dönmek istemiyorum. Bari biraz kullanayım :)
Bu sebeple saç bakımında hep daha iyisini arıyorum. Bi kere saç yıpranık, aslında kestirmekten başka çare yok gibi ama bu tarz ürünlerle toparlamaya çalışıyorum işte. 
BC Bonacure'ün Repair Rescue serisi yıpranmış, kimyasal hasar görmüş saçlar için. Vaad ettikleri yıpranmaları toparlamak, yumuşatmak,kırılmaları önlemek...
Aslında beğendim bu ürünleri ama kırıklar konusunda bir değişiklik yaratmadı saçımda.Uçlardan çatır çatır kopuyorlar hala :S Kırıklar için, kırılmaları önlemek için düşünüyorsanız eğer önermem. Ancak saçları oldukça yumuşatıyor, taranmasını kolaylaştırıyor ve röfleli saçın o bildik tiftik görüntüsünü yatıştırıyor. Eğer saçlarınız benimki kadar çok işlemli değilse çok iyi gelir. Ama benimle aynı problemleriniz varsa yetersiz kalabilir. 


You Might Also Like

5 yorum

  1. benim saçlarda aynı senden oyamadıgım renk kalmadı şimdi sarı biliyorsun o da cok yıpratıyor bana da lazım böyle birşey ama kırıklara iyi gelmiyomuş baksana,tiftif görüntü azalması bile iyi olur aslındaa...tşkler cnmm yorum ve görüşünü paylaştıgın için

    YanıtlaSil
  2. şimdi çok pişmanım aslında o eski gür sağlıklı saçlarıma baktıkça :S Ama oldu bi kere... Gerçi kestirip orjinalime dönsem mi diyorum ama cesaret edemiyorum :S yalnız canım kırıklara ben senelerdir çözüm bulamadım, düzenli her ay yada 2 ayda bir kestirmekten başka çare yok gibi :S

    YanıtlaSil
  3. ben de malesef boyadan nasibini alanlardanım:( benim dalgalı saçlarım kimyasal işlemlerden dolayı çalı gibi acayip birşey oldu malesef. bir kaç hafta öncesine kadar ben de sarıydım ama uğraşamadım artık. kendi rengime boyattım ve artık saçıma boya sürmeyi kolay kolay düşünmüyorum. saç bakım ürünlerine baya para harcadım malesef mucizeler yaratmıyorlar. yavaş yavaş kendine gelir umarım

    YanıtlaSil
  4. inş gelir canım. benmde saçlarım dalgalıydı şimdi düz gbi oldu:) diplerim çok iyi ama kırılmalar kopmalar oldu tabiki. bu yüzden saç yoğunluğumda azalma var:S sende de olmuş muydu? koyuya dönünce biraz daha dolgun olup ve kendine geliyor mu canım?

    YanıtlaSil
  5. bende kullandım bu ürünleri ve çok memnun kaldım.şimdi bitti.ama kullanırken saçlarıma şekillendirici yada herhangi bir işlem kesinlikle yapmam gerekmiyordu.

    YanıtlaSil