NARS Orgasm Lipgloss

16:14:00

NARS'ın artık kült ürünlerinden biri olan Orgasm serisini Out of Stock görmek hiç birimizi şaşırtmıyor sanırım. Orgasm allık almak için mağazaya adını yazdırırsın, 1 ay sonra sizi ararlar "Seval Hanim allığınız geldi..."diye.İşte blogların, internetin gücü diyorum ben buna.
O kadar tutuldu ki allığından sonra, lipgloss, aydınlatıcı,stiği vb. benim bilmediğim bir sürü ürünü çıktı. Bende sadece allık ve gloss bulunmakta. Bugün hazır Orgasm allık sürmüşken, lipglossu eksik kalmasın dedim ve sizin içinde fotoğrafladım. Bence o kadarda aman aman bi renk değilmiş :)


Diğer Ruj ve Gloss tanıtım ve uygulamalarıma bakmak için TIKTIK...

You Might Also Like

2 yorum

  1. fırsat bulup test edemedim henüz..delice bir furya var..eh bende bumuymuş bu diyebilirim..

    YanıtlaSil
  2. canım allığı güzel ama glossu öyle aman aman illa bulunsun cinsinden deil ;) yorum için tşkler...

    YanıtlaSil