Melissa Lady Dragon Heart Heeled Sandals

14:33:00

Burada ki postumda sizlere de danışmıştım ve hep birlikte karar verdiğimiz rengi almıştım hatırlarsanız. Gerçi ben orjinal olanı tercih etmedim. Gittigidiyorda bir satıcıdan benzer olanını aldım. Benzer diyorum çünkü rengi tam olarak "somon" çıkmadı. Somona hafif kaçan pembe diyelim mi :) Ama çakmada olsa, orjinalde olsa çok güzeller ya... Tam bir barbie bebek ayakkabısı, "vitrine koy, izle" o derece:)
Ben orjinal olmayanı tercih ettim çünkü fazla giyebileceğim bir ayakkabı değil. Senede belki 2, bilemedin 3 kez ancak giyerim. Ama yazın ayağımdan çıkartmam diyorsanız orjinalini alın bence ;) Değer ...
Şimdi fotoğraflarla karşınızda Melissa Lady Dragon...




You Might Also Like

24 yorum

  1. sahteler plastik kokuyor,seninki de kokuyor mu

    YanıtlaSil
  2. Gule gule giy tatlim. Cok mantikli bi aciklamayla almissin:) Her gun giyilmez ki;)
    Bir de sanirim Melissa'lar disinda tum plastik babetler plastik kokuyor. Benimkiler Inci'den, onlar da kokuyor. Nerden alsak kokacak sanirim;)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle canım sonucta plastik :S birde nette bayağı bir araştırdım orjinalide yazın ayakta terleme fln olursa kayma yapıyormus. Tek farkları plastiklerinin kalitesi. Öyle devamlı giyilmiyecek birşey için o kadar vermek istemedim diyelim :) Bu arada çok teşekkür ederim;)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canım bencede mantıklı bir açıklama çünkü az para değil. Sen kaça aldın acaba?

    YanıtlaSil
  5. bonbon canım çok teşekkür ederim. ben 70'e aldım kargo falan hepsi dahil.

    YanıtlaSil
  6. çok uyguna almışşsın tatlım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. çok tşk ederim cnm daha güzelleri sizin olsun ;)

    YanıtlaSil
  8. rengide çok tatlıymış,güle güle kullan tatlım:),eğer çok kullanmayacaksan,orjınalini almamakla iyi yapmışsın,orjınali 215usd civarındaymış,bence çok pahalı.

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan canım.senin içine sinmesi önemli,sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Hey, cicilerin gelmiş :) Bence çok tatlı görünüyorlar güle güle kullan canım! Ne diyorsun ben de beyazlarını alayım mı, önerir misin??

    YanıtlaSil
  11. Tatlım iyi yapmışsın bencede hergün zor giyilir çook güzel tatlım güle güle giy canım:)

    YanıtlaSil
  12. canım güle güle kullan ama bir ara mutlaka gerçeğinide al nasıl bir koku ve rahatlık olduğunu anlaa :)

    YanıtlaSil
  13. kokmasa bir sn düşünmem sahtesini almak için :)
    geçen yaz bir plastik babet almıştım tüm evi kokutmuştu :(

    YanıtlaSil
  14. busesinem, canım çok tşk ederim. çok giyemeyeceğim için tercih ettim ama orjinalini alıp eğer hakkını vereceksen o para cidden değebilir ;) ama 215usd öyle az bi rakam değil tabi.
    pembe fiyonk, çok tşk ederim canım. şu havalar accık daha açsın bakalım içime sinecek mi giymeye başlayınca :)
    The Shopping Detective, evet canım geldiler sonunda :)) görünüşü cidden çok tatlı ama kokusunu hiç sevmedim. ona bi çözüm bulmam lazım :) Ama rahatlığı konusunda birşey diyemem. denerken iyiydi ama giyip gezmek lazım biraz.Ama alınabilir bence;)
    fashion house by zeto,canım çok tşk ederim.hergün giyemeyeceğim için orji almadım ama zaten orjialinide hergün giyemem galiba :) zaten benim iş kılık kıyafet durumları malum :S
    Shewolf, canım çok tşk ederim. giymeye başladığımda eğer sararsam buna kesin alırım gerçeğinide :)
    EanorTiwele,ayy korktum yaa vallahi daha kutudan çıkartmadım ama kokutursa annemde beni kokutur kesin:) ona bir çözüm yolu bulamaz mıyız ki acaba :S

    YanıtlaSil
  15. çok güzeller herşeye ragmen farketmez sahtesi gerçeği başlı başına zaten ayakkabı çoook şirin'
    *..* :)

    YanıtlaSil
  16. değil mi princesscim.. çok şirinler ama giyme, önüne koy izle, al sev öle bişe :) tşk ederim;)

    YanıtlaSil
  17. satıcının adresını verırmısın canım gule gule kullan hergun gıyılcek bı ayakkbı degıl cok ıyı yapmıssın bende alıcam bu postu okuduktan sonra almamak olmaz ıyı gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  18. irem canım çok tşk ederim. Aldığım satıcının adı "papuch". aratırsanız eğer çıkar hemen.
    linkide :
    http://dukkanlar.gittigidiyor.com/_______PAPUCH_______/

    YanıtlaSil
  19. güle güle kullan
    cok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  20. çok tşk ederim. daha iyileri senin olsun canım;)

    YanıtlaSil
  21. nasıl gıydınızmı deneme fırsatınız oldumu.Azonce bır blogta gordum orjınal cakma karsılastırması :S
    ayakları kesıyor demiş sızınkıne bısey yaptımı ?

    YanıtlaSil
  22. cnm hala giyemedim keser mi kesmez mi hala bi bilgim yok :S

    YanıtlaSil
  23. evet çakmaları ayagın kenarını çok kötü kesiyor

    YanıtlaSil