Mavala Double Lash

11:22:00

Yeni bir hafta, yine bir pazartesi, bütün yoğunluğuyla...
Ama sizlere bu yoğunluğu, stresi unutturacak birşey biliyorum. "Uzun ve yoğun kirpikler" desem kaçınız acaba dikkat kesilirsiniz? Çoğumuz değil mi :)
Evet arkadaşlar, yaklaşık 2 aydır aksatmadan her gece kullandığım Mavala Double Lash 'tan bahsediyorum. Gerçekten işe yarıyor... Benim kirpiklerim aslında normal hatta uzun sayılabilecek türdendir. Ancak kirpiklerimin renginin açıklığı ve yüzümü yıkarken dökülenler nedeniyle bu ürünü kullanma gereği hissettim. Netten yaptığım araştırmalarda çoğunlukla olumlu görüşler olmasından dolayı aldım ve kullanmaya başladım. 2.-3. haftadan sonra cidden kirpiklerim daha siyahlaşmaya ve yoğunlaşmaya başladı.Kullanmaya devam ettikçe kirpik dökülmem azaldı hatta bitti denilebilir. Aynaya baktığımda eskiden olduğundan biraz daha uzun olduklarını görebiliyorum.
2 ayı bitirdim ve şimdilik sonuçlarından çok memnunum. Bundan sonra devamlı elimin altında olmasını istediğim yegane ürünler listesinde kendileri...

You Might Also Like

6 yorum

  1. benım kırpıklerımın masallahı var cok sukur.. ama genel bır ıhtayac oldugu dusunulurse cok ıse yarar bu bılgı.

    YanıtlaSil
  2. bende doğal uzunluk ve canlılık istiyordum hemen edinmeye çalışcam bu ürünü:)

    YanıtlaSil
  3. memolinin annesi, kesinlikle işe yarar bir ürün.
    CMOS, bencede ihtiyacın varsa dene canım . Oldugundan daha siyah ve yoğun yapıo;)

    YanıtlaSil
  4. cosme de den tam bu urune bakıyodum ben de
    yeri gelmişken söyleyım bu ecznelrde 30 cıvarlarında ıekn cosmede de kı su an stokta 20 cıvarlarında almak isteyenler bakabılır
    ve benım gıbı senın ve okudugum diğer yorumlara guvenerek hemöen sepete atabılır :)

    YanıtlaSil
  5. canım bende Moda'daki bir eczaneden temin ettim. 37 gibi bir fiyatı vardı. Strawberry ve cosme-de daha ucuz sanıyorum. Türevlerine göre hem fiyatı uygun hemde etkili... İnş sendede aynı etkileri gösterir. Güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
  6. Bende bunu almayı planlıyorum dökülmelerim neredeyse bitti demişsin ya hemen alıcam artık :))

    YanıtlaSil