Jimmy Choo Perfume

10:07:00

Ben parfümde genellikle şekerli kokuları tercih ederdim. Ki hala da öyledir. Ancak fazla koku anlatma yeteneğim yok. Ben sadece kokular konusunda iyiyimdir. Bir kokuyu kırk metre uzaktan tanırım. Adını sanını bilirim ama anlatamam alt nota, üst nota, falan filan :) 
Rafet'imle Sephora'da bir kaç koku denerken MUA arkadaşın önerisi ile bu kokuyu denedim. İkimizde oldukça beğendik. Ve bir kaç gün içinde benim oldu :) Bence birazcık şekerli, meyveli bir koku, birazda kadınsı :)
Ürünün tanıtımında ise şöyle anlatılmış; 
Modayı ve lüksü hissettiren parfüm, Jimmy Choo kadınının yaşam tarzını tamamlayan bir aksesuar olarak onları büyülüyor. Jimmy Choo parfümü ilhamını, feminen, kendine güvenen, akıllı, modern, eğlenceli, cazibeli ve sofistike kadından almış.

Güzellik ve güç aurasını temsil eden parfümün tepe notalarında yer alan yeşil armut ve İtalyan portakalı canlandırıcı güzellik sunarken, kalp notasında eşsiz leopar orkide büyüleyici bir aura vaad ediyor. Parfümün alt notalarında ise tatlı aromalar ve Endonezya Patchoulisi yer alıyor.

Eşsiz şişe tasarımı Murano cam kesimlerinden ilham alırken, Jimmy Choo markasının imzası haline gelen benzersiz pembe piton derisinin mükemmel ve cezbedici görünümü, Jimmy Choo ayakkabılarının 
kusursuzluğu ile birleşiyor ve parfüm şişesinin ambalajını yaratıyor.




Diğer anlatmaya çalıştığım parfümler için TIKTIK... 
Nasıl Giysem? Ne Sürsem? Bloğunda çıkan parfüm yazım için TIKTIK...

You Might Also Like

4 yorum

  1. GÜZEL GUNLERDE KULLAN TATLIM *_* BENDE 212 VİP' YE BAYILDIM ONU ALCAM :))

    YanıtlaSil
  2. bende normalde CH 212 Sexy hastasıyım :) Onun gibi yada daha güzeliyse onuda almak isterim kesin:) Aslında denenmeli. Nasıl benziyor mu canım?

    YanıtlaSil
  3. ah işte denediğim andan itibaren çok istediğim parfüm gerçekten çok güzel kokuyor güzel günlerde kullan :) sanırım en fazla haftaya kadar kendimi tutacağım :))

    YanıtlaSil
  4. canım bence eğer beğendiysen bir hafta daha bekleme;) o kadar hoş ki. aldığımdan beri 1 aydır sürekli bunu kullanıyorum ;)

    YanıtlaSil