AVON Glimmersticks Diamonds Eyeliner # Sugar Plum

13:42:00

Avon'dan ilk defa göz kalemi alışverişi yaptım. Biri Sugar Plum, diğeri Emerald Glow...

Açılıp kapanabilen kalemlerden kendileri, yumuşak, sürümleri rahat, renk vermeleri güzel ve dağıtılabilir. Ben oldukça beğendim.
Far kullanmadığım için, genelde göz kalemiyle günü geçiştirdiğimden benim için biçilmiş kaftan oldular. Bugünde Sugar Plum rengini sürdüm... Swatch fotosunu daha o yanını bu yanını temizlemeden sabahın köründe çektim, o yüzden bulaşmış rimel lekerini görmezden gelin olur mu ;)
Ya bu rimeli ne zaman bulaştırmadan sürmeyi öğreneceğim, bilmem :D


You Might Also Like

5 yorum

  1. rengi çok güzelmiş,simleride çok belli olmuyor,ben beğendim güle güle kullan tatlım.

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş bu gerçekten, çok güzel sürmüşsün aynı zamanda, yakışmış :)

    YanıtlaSil
  3. busesinem, evet canım parıl parıl değil öyle. çok tşk ederim..

    cecilia, çok tşk ederim canım. birde şu rimel sürmeyi bi öğrensem :)

    YanıtlaSil
  4. ben de avonun bu serisini çok sevdim. Black ice ve smokey diamondu var bende de ama ben senin kadar güzel süremiyorum :(

    YanıtlaSil
  5. çok tşk ederim canım. sürersin hayatım.. önce göz üstünü çiz, kuyruk kısmını yaparken, önce gözün dış kısmından kuyruğun nasıl olmasını istiyorsan düz bir çizgi çek, üstle bu çizgiyi birleştir ;)

    YanıtlaSil