Güderi Görünümlü Bej Elbise

20:29:00

İyi akşamlar öncelikle hepinize :)
Bu aralar fazla post girmiyorum farkında mısınız bilmiyorum ancak yoğundum hem de çok yoğun. Hem iş, hem sınavlar, hem de hastalık çok belimi büktü :)
Bu haftasonuda Sakarya'daydım. Bu arada bütün Sakarya'lı arkadaşlara selamlar :)) Neden mi ordaydım ??? Yüksek lisans finallerim vardı.
Eeee Çark caddesine inmeden olmazdı.. Bu elbisede Sakarya Addax'dan - ki arkadaşlar bilirler:)) Her uğradığımda mutlaka alacak birşeyler bulurum :)) Gerçi benim huyumdur girdiğim hiç bi yerden elim boş çıkmam :) İstanbuldan git oralardan alışveriş yap :) Akıl karı değil ama neyin nerede karşınıza çıkacağı hiç belli olmaz, fırsatları değerlendirmek lazım :)


Elbise : Addax (Sakarya)
Çizme : Ninewest

You Might Also Like

4 yorum

  1. çok sükür öğrendim ya
    tarıf edecem bi türlü edemiyodum
    güderi deri imiş saol.
    ne ksdr moda olmusş haberim yok.
    güle güle giy elbiseni.
    bende alcam galıba böylr birseyler.

    YanıtlaSil
  2. 2 sezondur mağazalarda çok görüyordum. dedim alim bakalım bende :) Nude tonlarıda çok kullanırım. iyi oldu. bu arada çok tşk ederim ;)

    YanıtlaSil
  3. buna benzer bir elbisede bende var çok seviyorum malesef tek sorun vucuduna yapışması sendede olmuş galiba içie japone aldım daha sonra

    YanıtlaSil
  4. görünümü çok güzel ama dediğin gibi vücuda yapışıyor.şu japoneyi extradan giymeyide sevmiyorum ne yapcam bilmiyorum :)

    YanıtlaSil