Toni & Guy Şampuan, Maske ve Serumu

12:36:00

Şurada ki postumda bu şampuan ve maskesini aldığımı sölemiştim. O kadar memnun kaldım ki bitince hemen yenilerini yerine koydum:) İlk aldığımda 1 alana 2. si %50 ydi. Bu sefer o şekilde bir kampanyası yoktu. Ama Watsons'un kataloğunu karıştırırken bir gördümki "serum alana şampuan hediye"...  Zaten kullanıyorum memnunum serumunu da denemek istiyordum, bana süper oldu bu :)


Benim saçlarım çok fazla işlemli, röfleli, berbat bir haldeydi. Bu seri ve DAX SuperGro(daha sonra bahsedeceğim)kurtardı beni. Şu an kafamda  saç varsa bunlar sayesindedir. Yoksa şimdiye kadar çoktan dibinden kestirmiştim:)
Şu an saçlarım yumuşacık parlak ve sağlıklı görünüyorlar. Serumuda şahane. Saçlarım parıl parıl parlıyor. Hani çoğu işlemli saçta vardır, yıkandıktan sonra saçlar uçuşur elektriklenir tabiri caizse tiftik tiftik görünür. Bu serumla bu durum kesinlikle ortadan kalktı. Saçlarımı ne fön nede düzleştirici gerekmeden açıp gezebiliyorum. Gayetde havalı duruyorlar :) 
Ben şu şekilde kullanıyorum: Şampuanlama işleminden sonra maskesini uyguluyorum 3-4 dk bekletiyorum. daha sonra tarayıp duruluyorum. (bu tarama huyu bende anneannemden kalma alışkanlık)
Duşta sonra fazla suyunu havluyla aldıktan sonra- burada öyle haldır haldır saçları kurulamamak lazım yoksa kırılır- serumdan 2-3 pompa alıp bütün saçıma boydan uyguluyorum. Ve her zaman ki gibi kurutuyorum...
Denemek isteyen arkadaşlara kesinlikle öneriyorum.Pişman olacağınızı düşünmüyorum.

Önceden ve hala kullanan arkadaşlar, sizler memnun musunuz? 
Yada başka ürün önerileriniz var mı?

You Might Also Like

3 yorum

  1. bu markanın serumunu merak ediyordum.paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. bende nam kazandıran seriyi denenk istiyorum ama işe yaraamz die korkoyorum çünkü çokk şey kullandım ama memnun kalmadım

    YanıtlaSil
  3. benim tüylerim dökülüyordu korktum doktora gittim saçlarımda dökülmesin diye .. doktor bir şampuan verdi tüy dökülmeside strestenmiş :) organicum şampuanın ismi ...kullandım saçlarım hiç dökülmüyordu ama saçlarımın rengi açılmaya başladı normalde açık kestanedir ama kırmızı olmaya başladı uçları kurudu yıprandı - ben asla saçıma bir işlem uygulamam... saçlarımda çok uzun üstüne oturabiliyorum...- Gliss kullanmaya başladım . şampuanı saç kremi maskesi ve spreyi .. ilk yıkamada farketti :) şiddetle öneriyorum :) kırıklarım %90 azaldı ... ben sarı serisini kullandım :)

    YanıtlaSil