Looking For Cocktail Dress

10:46:00

Günaydın Arkadaşlarrrr :)
Bugün felaket yorgunum, uykusuzum. Neredeyse masamın üzerine başımı koyup bayılcam :) Kaç gündür kesintisiz çalışmaktayız departman olarak. Bir önceki yazımda iş yerimde biraz atraksiyon yaşadığımızı söylemiştim. Az kişi kaldığımızdan deli gibi çalışıyoruz :S
Bikaç ay önce salı pazarından bir iki tane kumaş almıştım. Kumaş cinslerindende anlayamadığımdan adını bilmiyorum. Böyle dökümlü tiril tiril bi kumaş :) Hafif satenimsi :) Yada likralı :) Ayyy hangisi :)) Biri pudra renginde, diğeri de gri-kahve arası bir renk:)
Alt kattaki terzi komşumuza gece çıkarken yada bir davette giyilebilir bir elbise diktirtmek istiyorum. Ama aklımda hiç model yok :) Kesinlikle askılı veya straplez istemiyorum, çünkü çoğu elbisem öyle. Farklı bir şeyler istiyorum. Mesela uzun kollu, kısa bir elbise olabilir. Hem böylece dekolte oranıda ayarlanmış olur :)  Sizin önerebileceğiniz modeller var mı?? Ben araştırırken Marchesa'nın bu modelini beğendim. 







Yanlız yaka kısmındaki işleme şahane. O kısım nasıl yapılabilir bilmiyorum :) Birde yakayı biraz daha açık düşünüyorum. Tabi fazla değil, bundan azıcık daha ama azıcık aşağıda :)

You Might Also Like

0 yorum