Şu Aralar En Fazla Kullandığım Makyaj Ürünleri

17:36:00

Biliyorum bu aralar fazla değil hatta hiç post girmiyorum:) Olmaz olsun böyle blogger'lık mı demeliyim acaba :) Neyse problemler,şartlar elvermedi diyelim...
Bu aralar makyajda kullandığım en temel ürünlerim. Bunların arasına arada kıyafete, gidilen yere göre ürünler girip çıkıyor.

1* Avalon Organics Vitamin C Renewal Facial Cream : Araştırmalarım sonucu iherb adlı siteden tüm ürünlerini almaya karar vermiş hatta burada kullanan arkadaşlar var mı diye sormuştum. Ortalama bir aydır kullanıyorum çok memnunum.Kokusu yapısı etkileri şahane. Tatil sonrası tüm setini almaya karar verdim.

2*Sephora Smoothing Primer : Bunu alana kadar hiç primer deneyimim olmamıştı. Zaten bunuda ya bu primer olayı nedir, etkileri nice olur diye merakımdan almıştım :) Valla kullanıyorum bayağıdır. İpek gibi sürümü var. Üzerinde fondoten çok hoş duruyo. Ama sanki bana parlama yaptırıyormus gibi geldi :) Bilemiyorum ama bi dahakine bu markayı tercih etmeyebilirim:S

3*Estee Lauder Double Wear Foundation : Tek kelimeyle mükemmel... Söyleyecek hiç birşey yok. Mükemmel fondoteni arıyorsanız ve bir fondotenden beklentiniz pürüzsüzlük, porselen gibi bir cilt ise işte buldunuz diyebilirim ;)

4* Clarins Teint Compact Express : Çilekde fiyatı uygun diye almıştım.Su gibi pudra içerimdeee :) Benim için pudra çok önemlidir. Artı pudranın çok ince olanınıda sevmem. Bu üründe çift kullanımlı. hem kuru hem ıslak kullanılabiliyor. Kapatıcılığı güzel. İndirimli bulursam yine alırım :)

5*NARS Albatross/Torrid Duo :  Her seferinde bir allığa takılırım :) Geçen hafta Bobbi Brown'dı. Bu hafta NARS'cıyım :) Şahane...Buna extra söylenecek birşey var mı ? :) Burada bahsetmiştim önceden..

6* Helena Rubinstein Surrealist Mascara : Bayağıdır kullanırım. Bittikçe, indirimde yakaladıkça mutlaka alırım. Güzel hoş bir rimeldir.

7* Fusion Beauty Lip Fusion Lip Plump - Kiss : Dolgunlaştırma olaylarına artık hiç bir markada inanmıyorum ama rengini seviyorum :)  Burada Bahsetmiştim.

8* Sephora Lip Gloss - Sweet Nectar : Gayet parlak, normal, extrası olmayan bir lip gloss. Nude bir duruşu var. Günlük olarak seviyorum.

9* Dior Addict High Shine Rouge : Bu ruja hastayım desem...:) Şahane bir renk, duruş ve parlaklık. Öncesinde dudakları nemlendirmeye gerek yok. Dudakları kurutma yok. Bi kaç rengini daha almaya niyetliyim ;) Burada bahsetmiştim.

You Might Also Like

2 yorum