Ne Giymiştim - 17 :) Ve Bir Sürü Sorunsal :S

10:47:00

Bu aralar kafam çok karışık, daha doğrusu 2-3 gündür. Hiç aklımda olmayan şeyler şu an gündemimde. Nasıl derseniz, gerçi demesenizde anlatcam, banane banane :) Perşembe günü dayım beni bi heyecanla aradı, "Seval benim bi dostum var Marmara Üni. de hoca. Ona senden bahsettim. Şu an Sakaryada yüksek yapıyo dedim işte şurdan mezun, bitirdiği bölüm şu, şimdi çalıştığı kurum şu, işi şu, şu şu şu" falan derken hocada böyle birinin ne işi var, gelsin bizim ünide devam etsin, ben gerekli yardımı yapıcam demiş. Aynı gün apar topar Bahçelievler kampüsüne yolladılar beni dayımla hoca. Başvurularda cuma sonmuş diye. Hallettik onuda. 29'unda mülakatlar var. Dün hocayla görüştüm tekrar, seni olabilecek en kötüsüne hazırlıyorum dedi bi sürü konu yazdı verdi, çalışmam gerekiyomuş :S Yaaa ben isteyip istemediğimden emin değilim. Hocayla konustuğumuzda ben senin bu kadar donanımlı olduğunu bilmiyordum dedi. Seni kesin kaçırmazlar çünkü bölümde çoğu kişinin bilmediği ve ilgilendiği şeyleri sen biliyorsun dedi. Ayrıca konuşma esnasında benden çıkan 2 fikir için "Gel seninle birlikte çalışalım. İsveç de Uppsala Üni. bi hocayla kitap yazıyoruz. Bu iki konuda makaleni yaz doktoran İsveçte garanti dedi." Hatta yemin etti adam.
Benim kafa şu an karman çorman :S Mülakattan korkuyorum :S Olursa o çevrede neler döndüğünü biliyorum ondan korkuyorum :S Benim çalışmam lazım sonuçta para kazanmam lazım, işimi etkiler diye korkuyorum :S Yaaa ben çok mu abartıyorum. Kime söylesem "Seval adına çok sevindim, böyle bi şans herkese denk gelmez. Sen onları değil, onlar seni istiyo " diolar. 2 sene önce olsa şu an bulutlarda dans ediyo olurdum eminim :D
Akıl verin bana Lütfennnn !!! :(

Herneyse bide bi problemim daha var :) Ya bi blog takip ediyorum kız felaket hoş ve acayip makyaj yapıyo "K.Lo Dot Com" diye :) Kızın cildi porselen gibi görünüyo. Bende istiyorum diyerekten fondotenine falan baktım. Genelde Revlon Colorstay kullanıyo. Bende istiyorum NERDEN ALABİLİRİM ??? Önerebileceğiniz uygun fiyatlı bi site, yada ebayda güvenilir bi kullanıcı var mı?



Bluz : Massimo
Pantolon : Miss Poem
Badi : Patara
Ayakkabı : Bahariyenin girişinde bi mağazaydı

You Might Also Like

1 yorum

  1. bence hic kacirma sansini dene suanki kosturmalarin ileriki hayatinda rahatlik demek ..isvecte yasiyorum doktoranida burda yapicaksan ooo yemede yaninda yat :)) bence simdide havalara ucmalisin bende senin adina sevindim basiralarinin devamini dilerim ..ilerlemek varken bence yerinde sayma..sevgiler

    YanıtlaSil