Ne Giymiştim - 12 :) Beyaz Beyaz

11:17:00

Ben çok severim beyazı... Olmazsa olmazım. Şişman gösteriyo ama napim seviyorum :) Baştan aşağıya bembeyaz giyinip gezebilirim. Tek kötülüğü çok çabuk kirlenmesi :) Beyaz giydiğimizde acayip dikkat etmemiz gerekiyo yediğimize, içtiğimize, oturduğumuz kalktığımız yere... Tabi bu benim için geçerli accık sakarlık vardır daaa ;)
Yalnız her giydiğimi bi yerinden işyerine uygun hale getirmeye çalışıorum. Bende istemez miydim şöyle hırka giymeden püfür püfür gezeyim:) Bugünde böyleyizzz :)
Saçlarımıda balıksırtı örmeye çalıştım  :D

Bluz : Mc Kenzy
Hırka : Zara
Skinny Jean : MNG
Ayakkabı : Deichmann

You Might Also Like

3 yorum

  1. çok yakışmış canım çok şıksın

    YanıtlaSil
  2. canım çok tatlısın... Lenslerimle ilgili düşüncelerimi yazdım yorumlarda..
    Ne renk almak istıyorsun cnm mavi mi yeşil mi önced ona karar ver gerisi kolay yardımcı olcam..

    YanıtlaSil
  3. cemre, çok tşk ederim tatlım...

    Myprincess, öncelikle çok tşk ederim... Yeşil olarak bi kaçtane lensim var freshlookun ki ve Giallo diye bi renk :) Markasını unuttum Rainbow sanırsam :) du ya senin bloğa yazim yazcaklarımı :)

    YanıtlaSil