VALENTINO ROCK 'N ROSE COUTURE PARFUM

13:38:00


Yaaa napim çok sıkıldım ders çalışmaktan, yine kendimi burada buldum :) Hemen bi post atıp kaçcam :) Postumuz bu muhteşem ötesi kokumuzla alakalı. Kendileri rafinin beğenip bana aldığı bi parfümdür. Dün ilk kez kullandım. Ben parfümler ve içerikleri konusunda pek bilgili değilim ama asla sıkmadanda dısarı adımımı atmam... Benim için önemli olan burnuma kokunun hoş gelmesi ve beni baymaması... Hıııı şu da var rafinin "hayatım ne güzel kokuyorsun" demesini sağlaması lazım :)
Yalnız şişesi çok şık ve güzel, resmen şişeye kokudan daha fazla aşık oldum :D
Derinmor adlı sitede ürünün tanıtımı ;
"Rock prensesi masum, zarif ve saygın. Üst notasında bergamot, kuş üzümü ve taze çimler saflığı ve çocukluğu ifade ediyor. Alt notasında ise baştan çıkaran sandal ağacı ve baş döndüren heliotrop, vanilya, iris ve misk özleriyle birleşiyor. Kadınsı ve klasik gül inci çiçeğinin zerafeti, portakal çiçeğinin asaleti ile birleşerek asil havasını ve sofistike şıklığını koruyor."

You Might Also Like

9 yorum

  1. anammmmmmmmmmmmmmmmmmmm.. o ne öle? waş waş waş.. yeni evleniyor olmasam ben de bütün paramı yatıracam parfumlere ama işte kendimi sıkıyom.. ev döşüyom:( cok guzelmiş bu ya.. "gül"e "gül"e kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. Valla güneşcim düğünden sonraya artık kesinlikle tavsiye ediyorum :D Bu arada allah kolaylık versin çok zahmetli işler... Mutluluklar dilerimmmm allah bi yastıkta kocatsın ;)

    YanıtlaSil
  3. şişesi çok hoşmuş. güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. bende de var bu parfümden ben de çok beğeniyorum kullanıyorum güle güle kullaan.

    YanıtlaSil
  5. rosein, çok tşk ederim canım.

    nalakasıvar, hoş bi koku, hoş bi şekil:) tşk ederim canım güle güle kullanalım ;)

    YanıtlaSil
  6. ben veritanın eski yeşil kapaklı parfümünü kullanıyordum çok güzeldi ama artık ondan bulamıyorum nerede bulabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuritriyat.com dan bulabilirsin şişesi değişmiş 4 çeşidi var ama hangisi olduğunu sen bulucaksın bende yıllar önce kullanıyordum nihayet bur yerde yok...

      Sil
  7. canım verita yı hiç kullanmadım bilmiyorum maalesef :S ama valentino diyorsan çoğu parfümeride vardır. Sephora, douglas,tekin acar ,sevil gibi yerlere bakabilirsin;)

    YanıtlaSil
  8. bu etir neceyedir

    xahish edirem qiymetini yazaslnlz

    YanıtlaSil